ویژه نوروز ۱۴۰۰؛

نوروز بهانه ای برای احیای ارتباطات اجتماعی/ با یکدیگر ارتباط تلفنی برقرار کنید +فیلم

۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۰۴:۵۷:۰۹
کد خبر: ۱۱۵۲۲۷۳
نوروز بهانه ای برای احیای ارتباطات اجتماعی/ با یکدیگر ارتباط تلفنی برقرار کنید +فیلم
سید حسن امین درباره کارکردهای نوروز گفت: نوروز از بعد اجتماعی و خانوادگی کارکردهای متعدد دارد. شاید در بین افراد اختلاف نظری حاصل شده باشد. نوروز بهانه‌ای است تا اگر اختلافی درگذشته وجود داشته با تسامح و حسن نیت این اختلافات کنار گذاشته شود.

به گزارش برنا؛ پروفسور ‌‌سیدحسن‌امین، ‌ادیب،‌ حقوقدان‌‌،‌‌ فیلسوف،‌‌ نویسنده و شاعرتوانا، مترجم‌،‌ محقق تاریخ و ادبیات،‌استاد بازنشسته دانشگاه گلاسکو نویسنده و خالق اثر فاخر و گرانقدر «شاهنامه امین» است.

او درباره کارکردهای نوروز گفت: نوروز از بعد اجتماعی و خانوادگی کارکردهای متعدد دارد. شاید در بین افراد اختلاف نظری حاصل شده باشد. نوروز بهانه‌ای است تا اگر اختلافی درگذشته وجود داشته با تسامح و حسن نیت این اختلافات کنار گذاشته شود.

امین ادامه داد: بنابراین از بعد اجتماعی یکی از ملاک‌های ترویج نوروز این است که در بین اقوام، خویشان، دوستان و ... دیدارها تجدید شود. البته در گذشته ارتباطات رودررو و کارکردها نمایان بود.

این ادیب افزود: بسیاری از مردم از یکدیگر فاصله گرفته و حتی به خویشاوندان نامه و کارت تبریک نمی فرستند و فقط با ارسال یک پیامک کار را تمام شده می‌دانند.

امین گفت: باید کوشید تا از طریق ارتباط تلفنی و اینکه فرد صدای خود را به گوش دیگری برساند، ارتباط برقرار کرد. باید به نحوی علاقه خود را به دیگران ابراز کرده و بدانند که ما آنها را دوست داشته و نوروز فرصتی مناسب برای تجدید این ارتباطات است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز