اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۰:۴۲
کد خبر: ۱۱۵۲۳۷۸
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است.

 

سخنگوی اورژانس کشور:

هشدار جدی؛ چهارشنبه آخر سال پر خطری را پیش رو داریم/ در خانه ماندن راه حل پیشگیری آسیب‌های چهارشنبه‌سوری و کرونا/ شهادت 10 نفر از کارکنان اورژانس پیش‌بیمارستانی بر اثر کرونا

مجتبی خالدی گفت: بر اساس آماری که منتشر شده است تا این لحظه 14 درصد از آسیب‌دیدگان دچار قطع عضو، 27 درصد دچار آسیب چشمی، 34 درصد دچار سوختگی شده‌اند. این ارقام زنگ خطری است که به ما نشان می‌دهد باید منتظر یک چهارشنبه آخر سال بسیار خطرناک و پر اتفاق باشیم.

معصومه ابتکار مطرح کرد:

درخواست از مجلس برای اعلام وصول لایحه حفظ کرامت زنان/ تصویب شاخص‌های خانواده در دولت دوستدار خانواده/ اجرای طرح ارتقای تاب‌آوری اجتماعی در ۲۲۰۰ نقطه پرآسیب کشور

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: لایحه تشکیل پلیس اطفال در دولت در کمیسیون لوایح نهایی شده و امیدواریم در روزهای اوایل ۱۴۰۰ این لایحه را بتوانیم به تصویب برسانیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه:

پرداخت پاداش یا حق کرونای ماموران راهور امروز انجام می‌شود

محمد باقر نوبخت در خصوص پاداش یا حق کرونای ماموران راهور گفت: درخواست پرداخت پاداش کرونا و رقم مورد درخواست پلیس راهور امروز انجام می شود.

وزیر کار:

پرداخت اجرت حقیقی کار، ستون فقرات تولید است/ درآمد کم، کودکان کار را به خیابان‌ها می‌کشاند

محمد شریعتمداری گفت: در مراکز آموزشی به کودکان خیابان آموزش می دهیم و آنها در شغل آموزش دیده فعالیت می‌کنند اما بعد آن را رها می‌کنند و به چهارراه‌ها می‌آیند چون درآمد شغل آموزش دیده شده کمتر از درآمد فعالیت آنها در خیابان است و این مسئله آنها را به خیابان‌ها می‌کشاند.

مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد:

ثبت 17 هزار شهید زن در کشور/ 42 زن جزو شهدای سلامت محسوب می‌شوند

یارنسب با اشاره به اینکه تعداد 17 هزار زن شهیده به ثبت رسیده است، گفت: تاکنون 42 نفر از زنان کادر سلامت به دلیل مبارزه با کرونا به شهادت رسیده‌اند.

رییس سازمان بنیاد شهید:

خانواده شهدا چشم و چراغ این کشور هستند

سعید اوحدی گفت: شهدا در پیش خداوند روزی می گیرند و خداوند جایگاه شفاعت را به شهدا داده است. خانواده شهدا چشم و چراغ این کشور هستند.

رییس پلیس پایتخت:

شهدای مرزی جزو مظلوم ترین شهدا هستند/ تکریم خانواده شهدا اولویت نیروی انتظامی است

سردار حسین رحیمی گفت: باید اولویت نخست ما خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران باشد. این افراد با ترویج فرهنگ ایثارگری سهم بزرگی را در نظام دارند.

سخنگو و دبیر کل جمعیت هلال احمر:

هلال احمر 600 میلیارد تومان بدهی دارد/ آمار مصدومین سی سخت به 82 نفر رسیده است/ هلال احمر نقشی در ورود واکسن ندارد/ وضعیت انبارهای هلال احمر در تهران خوب نیست

محمدحسن قوسیان‌مقدم در نشست خبری خود با موضوع گزارش سالانه گفت: حدود 600 میلیارد تومان بدهی داریم که اگر منابع داشته باشیم می‌توانیم پرداخت کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی:

کاهش تصادفات مهم‌ترین هدف نیروهای انتظامی است/ از ورود خودروهای ناایمن جلوگیری می‌شود/ اعمال قانون برای همه افراد جامعه است

سردار حسین اشتری گفت: یکی از اهداف بزرگ نیروهای پلیس راهور جلوگیری از تصادفات و کاهش جانباختگان و تصادفات است. اگر در مسیر تحقق این دو موضوع تلاش کنیم بسیار اثر بخش خواهد بود.

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

شناسایی ۷۵۹۳ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ ۸۸ بیمار دیگر قربانی کرونا شدند

سیما سادات لاری از شناسایی ۷۵۹۳ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور طی شبانه روز گذشته خبر داد.

گزارش برنا از عدم تغییر چهره شهر برای استقبال از بهار؛

شهرداری تهران از تغییر چهره شهر به نفع نوروز عاجز ماند

جنگیدن یکساله با کرونا جان و دلی برای شهروندان نگذاشته است و این روزها که نباید عید را در کنار اقوام جشن بگیریم و لازم است پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم حداقل با قدم زدن در شهر باید حال نشاط را دریافت کنیم اقدامی که شهرداری تهران برای آن فکری نکرد و این روزها استقبالی از نوروز صورت نگرفته است.

عضو فراکسیون محیط‌زیست مجلس مطرح کرد:

افزایش اعتبارات محیط‌زیستی در بودجه 1400/ لایحه حمایت از محیط‌بانان در دستور کار مجلس/ دیدگاه ویترینی به محیط زیست ممنوع

معین‌الدین سعیدی با اشاره به اینکه لایحه حمایت از محیط‌بانان در دستور کار قرار گرفته است، گفت: اعتبارات محیط زیستی برای سال 1400 حدود 80 درصد افزایش داشته است.

تعداد مصدومان چهارشنبه سوری از ۲۰۸ نفر گذشت/ مرگ دو‌مرد جوان به دلیل انفجار

سخنگوی اورژانس گفت: تاکنون تعداد مصدومان چهارشنبه سوری از مرز ۲۰۸ نفر گذشته است. همین مساله نشان دهنده افزایش شدت حادثه است.

فهرست شهرستان‌های قرمز برای نوروز ۱۴۰۰ مشخص شد

۱۳ شهرستان از خوزستان و شهرستان گچساران از کهگیلویه و بویر احمد در وضعیت قرمز هستند.

پیش بینی افزایش دما در کشور/ احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات البرز

سازمان هواشناسی با اعلام افزایش نسبی دما طی پنج روز آینده در اکثر مناطق کشور نسبت به وقوع بهمن در ارتفاعات البرز و ارتفاعات شمال غرب کشور هشدار داد.

وزیر بهداشت خبر داد:

رونمایی از واکسن کرونای وزارت دفاع؛ سه‌شنبه

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: واکسن سپند کرونا ساخت وزارت دفاع روز سه شنبه هفته جاری رونمایی و فاز آزمایش مطالعه انسانی آن آغاز می‌شود.

زمین لرزه شدید کرمان را لرزاند

دقایقی قبل زمین لرزه با قدرت 5 ریشتر حوالی فاریاب در استان کرمان را لرزاند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز