اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۹:۰۰:۵۶
کد خبر: ۱۱۵۲۷۶۹
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است.

 

مدیر پروژه واکسن کوو برکت:

زودتر از همه کشورها مردم ایران را واکسینه می‌کنیم/ واکسن کووبرکت توانایی مقابله با کرونا انگلیسی دارد

حسن جلیلی گفت: طبق پیش بینی های وزارت بهداشت احتمالا جز کشورهایی هستیم که زودتر از همه افراد را واکسینه می کنیم. گر چه دیر شروع کردیم اما انشاالله زودتر از همه کشورها مردم واکسینه می‌شوند.

تحلیلگر سرشناس مسائل اقتصادی و سیاسی در واکنش به افزایش حقوق کارگران؛

ایجاد تورم به دنبال افزایش 39 درصدی دستمزد کارگران توهم علمی است/ اقدام روحانی و شریعتمداری هوشمندانه و قابل تقدیر است/ نیمی از خانوارهای ایران تحت تاثیر افزایش حقوق کارگران قرار گرفتند

سعید لیلاز با اشاره به افزایش دستمزد کارگران گفت: از نظر اخلاقی، سیاسی و علمی کاری که دولت و آقای شریعتمداری انجام داد در خدمت به کشور و نظام جمهوری اسلامی و خدمت به کارفرمایان و سرمایه گذاری در ایران و خدمت به کارگران و طبقه محروم بود در واقع بنده نقصی در این تصمیم نمی‌بینم اتفاقا شجاعت آقای شریعتمداری از نظر من قابل تقدیر نیز است.

مسئول کارآزمایی بالینی واکسن کرونای ایرانی مطرح کرد:

تزریق فاز اول واکسن «کوو ایران برکت» بدون هیچ عارضه / داوطلب تزریق این واکسن هستم/ برای کرونا وضعیت نگران‌کننده‌ای را پیش‌بینی می‌کنم/ظرفیت بیماران در بیمارستان مسیح دانشوری کاملا پر است

مینو محرز گفت: تقاضای واکسن در تمام دنیا بسیار بالا است و تعداد واکسنی که شاید بتوان در اختیار داشت بسیار کم است و بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی واکسیناسیون را یا شروع نکردند و یا به طور کامل انجام نداده‌اند. بنابراین مردم فکر نکنند که در این لحظه واکسن در کل دنیا فراوان یافت می‌شود. من به واکسن ایرانی که درحال تولید آن هستیم بسیار امیدوار هستم و خودم از داوطلبان تزریق آن هستم.

ثبت نام استاندار پیشین سمنان در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران

استاندار پیشین سمنان در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کرد.

مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران:

امروز تزریق فاز 2 و 3 واکسن ایرانی کرونا به 2 داوطلب انجام می‌شود

حامد حسینی گفت: امروز تزریق فاز 2 و 3 واکسن ایرانی کرونا به 2 داوطلب انجام می‌شود

دکترای روانشناس تربیتی مطرح کرد:تستوسترون

شیوع بلوغ زودرس به دنبال سریال‌های حاوی مسائل جنسی/ خانواده‌ها از صحبت کردن درمورد اندام خصوصی فرزندشان هراس نداشته باشند

مینو چوپانی گفت: اگر والدین در زمینه بلوغ آگاهی صحیحی نداشته باشند و یا با وجود آگاهی نتوانند اطلاعات را به‌ درستی به فرزندان خود منتقل کنند، کودکان آنان در نهایت دچار بلوغ زودرس می‌شود که عوارض خطرناکی به دنبال خواهد داشت.

سرنوشت گورستان دولاب در هاله ای از ابهام

گورستان‌های اقلیت‌های مذهبی در سال‌های اخیر وضعیت معماری مناسبی ندارد هرچند از سوی شهرداری تهران مورد مرمت قرار گرفته اما طبق گفته متخصصان این اقدامات در کاهش تخریب این گورستان‌ها نه تنها بی‌تاثیر بوده است بلکه عدم مرمت صحیح سبب تخریب هم شده است.

رتبه نخست راهور تهران در کاهش تلفات رانندگی

سردار حمیدی گفت: میزان تصادفات در حوزه موتور سیکلت میزان افزایش در سالجاری افزایش داشت اما میزان تلفات 14درصد کاهش یافته است.

دبیرکل و سخنگوی جمعیت هلال احمر:

آغاز طرح امداد و نجات نوروزی از 25 اسفند تا 15 فروردین ماه/ آماده باش 1553 تیم‌ عملیات فعال در سراسر کشور/ 32 مرز رسمی کشور تحت کنترل بهداشتی قرار می‌گیرند

محمدحسن قوسیان‌مقدم گفت: مراقبت بهداشتی از مسافران مبادی ورودی 32 مرز زمینی، هوایی و دریایی رسمی کشور در طرح امداد و نجات نوروزی توسط جمعیت هلال احمر انجام خواهد شد.

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا:

توانایی تولید میلیون ها دوز واکسن در ماه داریم

مینو محرز گفت: امیدوارم فاز دو و سه ادغام شود تا بتوانیم به زودی با امکاناتی که در اختیار داریم در بتوانیم در هر ماه میلیون ها دوز واکسن تولید کنیم و زودتر از خیلی کشورها مردم را واکسینه کنیم.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام:

تولید انبوه واکسن ایرانی کرونا کلید خورد/ برنامه ریزی برای تولید ۲۰ میلیون دوز واکسن

محمد مخبر گفت: در ستاد اجرایی همزمان با تولید آزمایشگاهی واکسن امکانات تولید انبوه در دو فاز فراهم شده است که فاز اول امروز افتتاح می‌شود که سه میلیون در ماه تولید خواهد شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ:

دستگیری ۷۹۲ نفر از توزیع کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر/ امروز رنگ‌بندی جدید شهرها مشخص می‌شود/ سربازی که از نماینده مجلس سیلی خورده بود در بخش قبلی مشغول است

سردار حسین رحیمی در برنامه طرح اقتدار و طرح ظفر گفت: در طی ۴۰۶ حکمی که در طرح ظفر اجرا شد ۷۹۲ نفر از توزیع کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر شدند. همچنین نزدیک به ۲ تن مواد مخدر کشف شد.

وزیر بهداشت و درمان:

نگران طغیان ویروس جهش یافته و سفر رفتن مردم هستیم/مردم به خاطر تاب آوری کادر درمان هم که شده سفر نکنند

سعید نمکی گفت: در حال حاضر نگرانی که داریم این است این ویروس جهش یافته با طغیان گری بیشتری شیوع پیدا کند و سفرها باعث انتقال بیماری شود.

زلزله مهیب در کرمانشاه+جزییات

زمین‌لرزه‌ای در مقیاس ۴.۱ ریشتر، حوالی قصر شیرین در استان کرمانشاه را لرزاند.

افزایش ۱۵ درجه‌ای دما در راه است/ احتمال طغیان رودخانه‌ها و وقوع بهمن

سازمان هواشناسی با اشاره به ادامه بارش برف و باران در برخی مناطق از افزایش ۵ تا ۱۵ درجه ای دما خبر و نسبت به طغیان رودخانه‌ها و وقوع بهمن طی روزهای آینده هشدار داد.

تزریق به دومین داوطلب فاز دوم مطالعه بالینی واکسن ایرانی کوو ایران برکت+ فیلم

تزریق به دومین داوطلب فاز دوم مطالعه بالینی واکسن ایرانی کوو ایران برکت انجام شد.

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد:

عصر امروز سومین مرحله وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری واریز می‌شود

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از واریز سومین مرحله وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری تا عصر امروز (دوشنبه) خبر داد.

نظر شما