دستگیری سارقان کارت هدیه میلیونی

۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۴:۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۱۵۶۰۳۸
دستگیری سارقان کارت هدیه میلیونی
جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقانی که اقدام به سرقت میلیونی کارت هدیه از یک بیمارستانی در تهران کرده بودند،خبرداد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه "داود فرد" ، در توضیح خبر گفت: در اوایل اسفند ماه یک نفر متهم به هویت حمید توسط کلانتری 123 نیاوران به اتهام سرقت تحویل پایگاه یکم پلیس آگاهی گردید.

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه افزود: محتویات پرونده حاکی از آن بود که نماینده حقوقی یکی از بانک های خصوصی با مراجعه به کلانتری اعلام می دارد در یکی از شعب شمالی شهر شخصی اقدام به برداشتهای غیر مجاز می نماید که بلافاصله وی دستگیر و تعداد 69 عدد کارت هدیه 500 هزار تومانی از وی کشف می گردد.

سرهنگ فرد تصریح کرد: در تحقیقات اولیه بعمل آمده از متهم اظهار داشت کارتها را از شخصی بنام سپهر برای نقد کردن گرفته ام که در ادامه مشخص شد وی حقیقت را کتمان می نماید که کارآگاهان با بهره گیری از روشهای علمی کشف جرم همدست وی که همسرش بنام مهناز  بود را شناسایی و در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر که در بازرسی بعمل از مخفیگاه تعداد 760 کارت هدیه 500 هزار تومانی کشف و به پایگاه منتقل شدند.

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان اضافه کرد: با توجه به دستگیری هردو متهم و اعتراف به سرقت کارت های هدیه از یک بیمارستان در شمال شهر تهران در مجموع تعداد 826 عددکارت  هدیه به ارزش چهارصدو سیزده میلیون تومان از ید سارقان کشف و به بیمارستان موصوف عودت گردید و متهمان با صدور قرار قانونی به زندان معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز