معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان:

لزوم مانع زدایى و پشتیبانى از مسیر تولید ملى برای همه جوانان/جوانان با اطاعت از فرمان رهبری پا به عرصه تولید بگذارند

۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۲۰:۲۱:۳۶
کد خبر: ۱۱۵۶۰۹۵
لزوم مانع زدایى و پشتیبانى از مسیر تولید ملى برای همه جوانان/جوانان با اطاعت از فرمان رهبری پا به عرصه تولید بگذارند
محمدمهدی تندگویان ضمن تبریک روز جوان گفت: مانع زدایى و پشتیبانى از مسیر تولید ملى به ویژه براى جوانان، براى هر آنکس که قلبش براى ایران میتپد، ضرورى است.

به گزارش برنا؛ محمد مهدی تندگویان با انتشار پستی در صفحه شخصی اش نوشت: فرارسیدن هفته جوان امسال تنها با گذشت ٥ روز از آغاز سال ١٤٠٠ با شعار ملى " تولید، پشتیبانى ها و مانع زدایى ها"و تقارن نیکوى ایجاد شده مفهوم بسیارى را به همراه دارد.

تدبیر رهبر انقلاب در تاکید بر این مهم که شعار انقلابی جهش تولید امسال باید با حمایت همه‌جانبه و رفع موانع، کامل محقق شود، در ادامه توجه ویژه ایشان به جوانان در کلیدى ترین ایام، در قالب بیانیه گام دوم گویاى این امر است که مانع زدایى و پشتیبانى از مسیر تولید ملى به ویژه براى جوانان، براى هر آنکس که قلبش براى ایران میتپد، ضرورى است. چرا که جوانان، ایده هایشان، انرژى، شوق و شور سازندگیشان راهگشاى فرداى ایران خواهد بود همانگونه که تاکنون با وجود تمامى تحریم ها و شرایط بسیار دشوار حادث شده بواسطه شیوع بیمارى کرونا، این جوانان بودند که امید را در دل خود و در دل هموطنانشان زنده نگه داشتند و دست در دست هم کشور را بر بازوانشان سرافراز نگه داشتند. 

در آستانه آغاز هفته جوان سال یکهزارو چهارصد شمسى، از تمامى جوانان غیور میخواهم، به حمایت و اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالى) در هر رشته و زمینه تخصصى، ترس و هراس را رها کرده و با اعتماد به نفس و پرقدرت پا به عرصه تولید و تاثیرگذارى در آینده کشور بگذارند.

میلاد حضرت على اکبر (ع) و هفته جوان تنها بهانه ایست براى یادآورى جایگاه جوانان به خودشان و لزوم حمایت و اهمیت ورزى به ایشان براى دیگران و مسلما این دیگران از افرادى که در خط نخست به جوانان خدمت میکنند، ادارات کل ورزش و جوانان و کارمندان آن آغاز میشود. لذا من به نیابت از جامعه ورزش و جوانان آغاز هفته جوان را تهنیت میگویم و آرزو دارم بتوانیم روسفیدى را از این خدمت از آن خود سازیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز