کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ:

در تصادفات پنجم فروردین ۲ نفر جان خود را از دست دادند

۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۰:۲۵:۱۱
کد خبر: ۱۱۵۶۴۳۴
در تصادفات پنجم فروردین ۲ نفر جان خود را از دست دادند
سرهنگ محمد کاشفی از وقوع 18 تصادف در شهر تهران در روز گذشته پنجم فروردین خبر داد که 2 فقره از این تصادفات منجر به فوت و 16 فقره منجر به جرح شده‌اند.

به گزارش برنا؛ سرهنگ محمد کاشفی کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ درباره تصادفات روز گذشته پنجم فروردین 1400 گفت: روز گذشته 2 فقره تصادف منجر به فوت و 16 فقره تصادف منجر به جرح در تهران به وقوع پیوست.

او افزود: در اولین تصادف منجر به فوت در بزرگراه شیخ فضل‌الله (شمال به جنوب) در محدوده بلوار مرزداران یک دستگاه خودروی چری با یک خودروی سمند و یک تاکسی پژو برخورد می‌کند که راننده تاکسی در محل تصادف جان خود را از دست می‌دهد. در دومین تصادف منجر به فوت در بزرگراه یادگار امام (جنوب به شمال) در محدوده خیابان شهید تیموری یک دستگاه سواری متواری به یک عابر پیاده مذکر تقریبا 75 ساله برخورد می‌کند که عابر پیاده در محل حادثه جان خود را از دست می‌دهد.

سرهنگ کاشفی تاکید کرد: توصیه ما به شهروندان این است که هنگام توقف در محورهای بزرگراهی نسبت به ایمن‌سازی محل توقف و نسب علائم ایمنی تا فاصله 75 متری اقدام کنند و همچنین عابران پیاده اصلا در محورهای بزرگراهی تردد نکنند و در صورت ضرورت از معابر مجاز مانند پل‌های عابر پیاده استفاده کنند تا شاهد تصادف در سطح شهر نباشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز