پیام مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به مناسبت فرارسیدن هفته جوان:

رونق و شکوفایی کشور در پی مشارکت جوانان در عرصه‌های مختلف

۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۲:۲۲:۰۹
کد خبر: ۱۱۵۶۴۶۵
رونق و شکوفایی کشور در پی مشارکت جوانان در عرصه‌های مختلف
نصرالله پریچهره به مناسبت فرارسیدن هفته جوان و سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) گفت: امیدواریم شاهد مشارکت هرچه بیشتر جوانان در جهت گشایش مشکلات و شکوفایی و رونق کشور در ابعاد مختلف به ویژه عرصه ورزش و جوانان باشیم.

به گزارش برنا؛ نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به مناسبت فرارسیدن هفته جوان در پیامی هفته جوان و سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) را تبریک گفت. 

متن این پیام بدین شرح است:

روز ۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ ولادت حضرت علی اکبر (س) به نام روز جوان و تا ۱۱ ماه جاری بنام هفته جوان نامگذاری شده است. ولادت با سعادت جوان رعنا و دلاور دشت کربلا حضرت علی اکبر حسین (ع) بر همه جوانان برومند و عزیز کشورمان؛ ایران اسلامی مبارک باد. در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب، سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" نامگذاری شده، امیدواریم شاهد مشارکت هرچه بیشتر جوانان در جهت گشایش مشکلات و شکوفایی و رونق کشور در ابعاد مختلف بویژه عرصه ورزش و جوانان باشیم.

بر این باورم که ورزش و جوانان دو موضوع مهم، اساسی و قابل اعتنا در کشور هستند و هر اقدامی در راستای این دو مهم صورت گیرد، خدمتی بزرگ برای تضمین آینده کشور و اتقلاب است و نمی توان این دو را از یکدیگر منفک دید و امید داشت که گشایشی در مسایل و مشکلات جامعه بوجود آید. فراموش نکنیم محور اصلی بیانیه گام دوم انقلاب بر روی انرژی جوانان به عنوان موتور توسعه کشور گذاشته شده، بنابراین ثقل برنامه های ما باید متوجه جوانان باشد.

بدیهی است ساماندهی امور جوانان در بخش های مختلف از جمله تحصیل، اشتغال، مسکن و ... نیاز به اقتدار، جایگاه و ابزاری است که در حیطه مسئولیت و اختیارات وزارت ورزش و جوانان نیست و اگرچه شورای عالی جوانان و ستاد ساماندهی امور جوانان در استانها داریم، ولی در این نهادها اگر برای اشتغال با مسکن تصمیمی گرفته شود، بیشتر توصیه ای و رهنمودی است.

ما امروز مفتخریم که امور جوانان را در حوزه فعال شدن سازمان های مردم نهاد به طور جدی در دستور کار خود قرار داده ایم تا از طریق گسترش کمی سمن ها، جوان های بیشتری را تحت نظارت قرار دهیم تا گامی اساسی در راستای تربیت کادر مدیریتی آینده کشور برداشته شود، اما این مهم نیز نیازمند اهمیت دادن به سمن هایی است که کارهای فرهنگی و عملیاتی را جزو اهداف و برنامه های خود قرار داده اند.

در این بین، باید آسیب ها، مشکلات و نیازهای دو حوزه حائز اهمیت "ورزش" و "جوانان" که بسیار فراگیر هستند، شناسایی و اولویت بندی شوند و مخصوصا در حوزه جوانان با همکاری سایر دستگاه ها در مسیر جدیدی گام گذاشت که بتوان به لطف خدا و تلاش مردم و مسئولان، بیش از گذشته، بسترها و زمینه های مشارکت جوانان و حضور آنها در عرصه های مختلف بوجود بیاید و وزارت ورزش و جوانان و ادارات کل ورزش و جوانان استان ها هم با تمام توان نسبت به انجام وظایف تبیین شده در این راستا عمل کنند.

در پایان همت والا و تلاش آینده ساز جوانان این مرز و بوم در راه رسیدن به قله های عظمت ایران اسلامی را از خداوند متعال خواستارم و توفیق جوانان قهرمان ایران و ملی پوشان تهرانی را در بازیهای المپیک و پارالمپیک 2021 توکیو آرزو می نمایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز