جانشین پلیس تهران بزرگ اعلام کرد:

کاهش ۶ درصدی سرقت در تهران در نوروز

۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۶:۴۷:۳۵
کد خبر: ۱۱۵۶۵۲۸
کاهش ۶ درصدی سرقت در تهران در نوروز
سردار حمید هداوند گفت: در نیمه اول تعطیلات نوروزی شاهد کاهش 6 درصدی وقوع جرائم سرقت و افزایش 15 درصدی کشفیات نسبت به سال قبل هستیم.

به گزارش برنا؛ سردار حمید هداوند جانشین پلیس تهران بزرگ از ارائه خدمات پلیسی در کمترین زمان ممکن به شهروندان در راستای تامین نظم و امنیت ایام عید در شهر تهران خبر داد و گفت: با توجه به کاهش سفرهای نوروزی به علت شیوع ویروس کرونا، ما شاهد ترددهای درون شهری و حضور شهروندان در شهر تهران هستیم که در راستای تامین نظم و امنیت شهر  تهران، پلیس نیز همچون سال‌های قبل آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به شهروندان در برخورد با جرائم مختلف را دارد.

او با اشاره به اینکه هوشمندی و هوشیاری پلیس در ارائه خدمات موثر به شهروندان از جمله مولفه‌های مهم در کاهش هدر رفت توان تجهیزاتی و نیروی انسانی پلیس است، عنوان کرد: نیروی انتظامی ولایتمدار و امانتدار مردم و از خصیصه ویژه پلیس ایران اسلامی است.

جانشین پلیس تهران با اشاره به استقرار مختلف تیم‌های مختلف پلیس و انجام  گشت‌زنی‌های انتظامی در تامین نظم عمومی، بیان کرد: با همت و تلاش همکاران در نیمه اول تعطیلات نوروزی شاهد  کاهش 6 درصدی وقوع جرائم سرقت و افزایش 15 درصدی کشفیات نسبت به سال قبل هستیم.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: طرح‌های مختلفی در برخورد با جرائم خشن و جمع آوری معتادان در ایام نوروز در حال اجرا است و پلیس با افراد هنجارشکن و شرور که امنیت عمومی شهروندان را به مخاطره خواهند انداخت در کمترین زمان برخورد قاطع می‌کند.

سردار هداوند با بیان اینکه در نیمه دوم تعطیلات نوروزی شاهد بازگشایی مراکز اداری و تجاری هستیم، تصریح کرد: تلاش برای برقرای نظم و امنیت و تامین آسایش شهروندان و مسافران با جدیت ادامه دارد و شهروندان در ترددهای شهری و مراجعه به مراکز اداری و تجاری علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی که سلامت و بهداشت جامعه را به ارمغان خواهد آورد، به توصیه‌های پلیسی توجه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز