رئیس سابق مجمع ملی جوانان کشور؛

اعضای مجمع ملی می‌توانند بازوان کمکی دولت باشند/ مجمع ملی می‌تواند حقوق جوانان را از دستگاه‌های دیگر مطالبه کند

۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۰۵:۰۴:۰۲
کد خبر: ۱۱۵۷۲۲۱
اعضای مجمع ملی می‌توانند بازوان کمکی دولت باشند/ مجمع ملی می‌تواند حقوق جوانان را از دستگاه‌های دیگر مطالبه کند
صادق خسروی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته جوان گفت: این روزها جوانان می‌دانند که باید به سمت خودباوری حرکت کنند. این روز را به طور ویژه به جوانانی تبریک می‌گویم که حرکت در مسیر پر چالش و پر ریسک کارهای خصوصی را دنبال کرده و با اتکا بر توانمندی و خودباوری برای خود و دیگر افراد به ایجاد اشتغال و کار آفرینی پرداخته‌اند. بی‌شک این روز ویژه را باید به این افراد تبریک گفت.

به گزارش برنا؛ هفته جوان بهانه‌ای برای توجه به اقدامات و توانمندی‌های جوانان این مرز و بوم است. افرادی که به واسطه توانمندی و خودباوری خود توانستند اقدامات مناسب و قابل توجهی را انجام دهند. 

صادق خسروی، رئیس سابق مجمع ملی جوانان کشور به مناسب فرارسیدن هفته جوان به خبرنگار برنا گفت: بی‌شک روز و هفته جوان برای ما جوانان ارزشمند است. با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از جمعیت جامعه را جوانان تشکیل داده‌اند، شاید صرف نامگذاری یک روز یا یک هفته با عنوان هفته جوان آن طور که باید اثربخشی نداشته باشد.

 او افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی در کشور بخش زیادی از افراد آسیب دیده را جوانان تشکیل می‌دهند. نیاز جوان به اشتغال، مسکن و ازدواج جزو اولویت‌های مهم محسوب می‌شود. شاید آنطور که باید در این حوزه تدبیر نشده است. درضمن اگر هم تدابیر اتخاذ شده کم تاثیر یا بی‌تاثیر بوده است.

باید به سمت خودباوری حرکت کرد

 خسروی با عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته جوان تاکید کرد: این روزها جوانان می‌دانند که باید در مسیر خودباوری حرکت کنند. این روز را به طور ویژه به جوانانی تبریک می‌گویم که حرکت در مسیر پر چالش و پر ریسک کارهای خصوصی را دنبال کرده و با اتکا بر توانمندی و خودباوری برای خود و دیگر افراد به ایجاد اشتغال و کار آفرینی پرداخته‌اند. بی‌شک این روز ویژه را باید به این افراد تبریک گفت.

اتفاقات مناسب در حوزه فعالیت مجمع ملی طی دو سال اخیر

او ادامه داد: در دو سال اخیر پروانه فعالیت مجمع ملی از سوی وزارت کشور صادر و مجمع ملی به عنوان یک نهاد مستقل و غیردولتی در وزارت کشور ثبت شد. با این اقدام مجمع ملی می‌تواند حقوق جوانان را از دستگاه‌های دیگر مطالبه کند.

اعضای مجمع ملی می‌توانند بازوان کمکی دولت باشند

رئیس سابق مجمع ملی جوانان کشور افزود: بدون شک با توجه به قطعیت این جایگاه قانونی دوستان جدید در هیات مدیره با عقد تفاهم نامه‌های متعدد با وزارتخانه‌ها می‌تواند ساختارهای فراوان را در مجامع استانی فراهم کرده و در حوزه‌های مختلف همچون اجتماعی، گردشگری، کارآفرینی و ... بازوان کمکی دولت محسوب شوند.

 او با بیان اینکه تشکیل کمیسیون‌ها و شبکه‌های تخصصی در حوزه سازمان‌های مردم نهاد یکی از اقدامات موثر است، عنوان کرد: برای مثال تشکیل کمیسیون‌ها و شبکه‌های تخصصی سمن‌های فعال در حوزه گردشگری، کمیسیون تخصصی در زمینه آسیب‌های اجتماعی در زمینه شبکه‌های تخصصی و ... قرار است فعالیت‌های موثرتری را در قالب این شبکه سازی  به دنبال داشته باشد.

//انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز