معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران:

رتبه برتر پروژه های شاخص منطقه ۸ در میان مناطق ۲۲گانه رتبه

۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۸:۰۸:۰۱
کد خبر: ۱۱۵۷۳۰۵
رتبه برتر پروژه های شاخص منطقه ۸ در میان مناطق ۲۲گانه رتبه
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در نخستین نشست هم اندیشی سال ۱۴۰۰با شهردارمنطقه 8 گفت:رضایتمندی شهروندان در گرو حفظ و نگهداشت شهراست و این همان موضوعی است که در این منطقه با جدیت پیگیری و به اجرا در آمده است.

به گزارش برنا؛ مجتبی یزدانی افزود: اجرای پروژه های توسعه محله ای،طرح احداث شبکه آبیاری قطره ای،احداث مجموعه میوه تره بار لشگر و تهرانپارس،احداث پروژه فرامنطقه ای خیالستان و باغ ترنج زندگی که افزایش قابل توجه سرانه فضای سبز را به همراه داشته است به عنوان پروژه های شاخص سبب شده تا این منطقه در میان مناطق 22گانه رتبه قابل توجهی را از آن خود کند . همچنین اجرای طرح کاپ ، هوشمند سازی سیستم های خدماتی و نگهداشت ، استفاده بهینه از انرژی خورشیدی و ده ها اقدام دیگر... از موارد قابل تقدیر در منطقه 8 است وبه همین سبب این منطقه می تواند در بسیاری از حوزه های تخصصی خدمات شهری ، پایلوت اقدامات کلانشهر تهران نیز شود.

در این نشست همچنین مسعود رنجبریان شهردارمنطقه درباره اقدامات شاخص و ویژه حوزه خدمات شهری گفت: از مجموع پروژه های توسعه محله ای معاونت خدمات شهری و محیط زیست 74مورد انجام شده است ضمن اینکه تملک و خرید حمام قدیمی مرمر و کاشت بیش از ۵۰هزار اصله درخت و توسعه فضای سبز خیابان دماوند به طول بیش از ۶کیلومتر با هدف افزایش و توسعه سرانه فضای سبز همچنین اجرای ۲۶هزارمترمربع فضای سبز در خیالستان زندگی از موضوعاتی است که سبب شده تا شاهد رضایتمندی شهروندان در منطقه باشیم .

شهردار منطقه در ادامه افزود:البته این ایده آل ما نیست و در تلاش هستیم با الویت درخواست شهروندان  و شورایاران اقدامات بیشتری را جهت رفاه حال شهروندان در منطقه انجام دهیم.

در این نشست همچنین ناصر رضاپور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه اقدامات سال گذشته و سال 1400 را تشریح کرد.

نشست تخصصی حوزه نگهداشت با حضورمجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری ، مسعود رنجبریان شهردار منطقه ، معاون و مدیران حوزه امور شهری ، شهرداران نواحی برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز