رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد:

امدادرسانی به مصدومان ۸۱۹ سانحه رانندگی/ انجام تست کرونا از ۵۴۴۸ مسافر دارای علامت

۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۴:۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۱۵۷۵۳۹
امدادرسانی  به مصدومان ۸۱۹ سانحه رانندگی/ انجام تست کرونا از ۵۴۴۸ مسافر دارای علامت
مهدی ولی پور ضمن تشریح خدمات امداد و نجات در طرح نوروز ۱۴۰۰ از انجام ۱۲۵۹ ماموریت امدادی و انتقال ۷۳۰ مصدوم حوادث رانندگی به بیمارستان خبر داد و گفت: امدادگران و نجاتگران هلال احمر به مصدومان ۸۱۹ سانحه رانندگی امداد رسانی کرده و ۷۳۰ نفر را به بیمارستان و مراکز درمانی منتقل کردند به علاوه ۱۴۸ مورد عملیات نجات فنی ۱۹۵ نفر نجات و رهاسازی شدند.

به گزارش برنا؛ مهدی ولی پور با تشریح خدمات امداد و نجات در طرح نوروز ۱۴۰۰ (از ۲۵ اسفند تا ۹ فروردین) امسال گفت: در این مدت ۱۲۵۹ ماموریت امدادی انجام شده و ۵۵ هزار و پنج نفر از حادثه دیدگان در حوادث و سوانح از خدمات امدادی هلال احمر بهره مند شده اند.

 

وی با بیان اینکه ۶۵ درصد از کل ماموریت های انجام شده از سوی هلال احمر مربوط به سوانح ترافیکی بوده است، افزود: امدادگران و نجاتگران هلال احمر به مصدومان ۸۱۹ سانحه رانندگی امداد رسانی کرده و ۷۳۰ نفر را به بیمارستان و مراکز درمانی منتقل کردند به علاوه ۱۴۸ مورد عملیات نجات فنی ۱۹۵ نفر نجات و رهاسازی شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به گزارش طرح مشارکت در مراقبت بهداشتی همراه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مسافران مبادی مرزی رسمی کشور تا  ساعت ۸ صبح امروز نهم فروردین، تاکید کرد: در این مدت ۶۲ هزار و ۷۴۳ نفر از مسافران در ورودی مرزها کنترل شده و از ۱۲ هزار و ۴۴۸ نفر تست سریع کرونا گرفته شد. ۵۴۴۸ نفر از مسافران هم که دارای علائم بودند تست PCR انجام شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز