رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی:

سارق سابقه‌دار خودرو در میدان آزادی دستگیر شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۷:۳۰:۴۴
کد خبر: ۱۱۵۷۹۰۵
سارق سابقه‌دار خودرو در میدان آزادی دستگیر شد
سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند از دستگیری یک سارق خودروی پراید در میدان آزادی که پیش از این نیز سابقه سرقت داشته است، خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی از دستگیری یک سارق خودرو در یک عملیات پلیسی خبر داد و گفت: ساعت 5 بامداد هجدهم اسفندماه واحد گشت پلیس آگاهی حین گشت‌زنی در محدوده میدان آزادی به یک دستگاه خودرو پراید به همراه یک نفر راننده مظنون شده که با استعلام از مرکز پیام مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت از استان تهران کلانتری 13 صفادشت را دارد.

او عنوان کرد: کارآگاهان با هماهنگی مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی و استفاده از علائم هشدار دهنده به راننده خودرو پراید دستور توقف داده؛ ولی راننده خودروی پراید پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت و حرکات مخاطره‌آمیز به سمت میدان آزادی متواری و باعث رعب و وحشت شهروندان و خودروهای عبوری می‌شود.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی بیان کرد: پس از طی مسافتی خودروی مسروقه در پشت چراغ قرمز میدان آزادی به علت ترافیک متوقف که سریعاً افسر اکیپ برای دستگیری سارق به سمت خودرو می‌رود اما راننده خودروی مسروقه کماکان بدون توجه به هشدارها با ایراد خسارت به خودروهای عبوری قصد فرار از صحنه را داشت که افسر اکیپ با رعایت قانون بکارگیری سلاح چند تیر هوائی  شلیک می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارق بدون توجه به هشدار پلیس با گرفتن دنده عقب قصد باز کردن مسیر را داشته که افسر اکیپ در این مرحله برای جلوگیری از فرار و خسارت‌های بیشتر اقدام به شلیک به سمت لاستیک جلو می‌کند که مورد اصابت قرار می‌گیرد و در نهایت پس از طی مسافتی خودرو متوقف و راننده آن که با یک قبضه سلاح سرد به سمت ماموران حمله ور شده در یک عملیات پلیسی خلع سلاح شده و دستگیر می‌شود.

سرهنگ یوسفوند با بیان اینکه متهم موصوف از سارقان سابقه‌دار  و پیش‌تر به جرم سرقت خودرو و حمل مواد مخدر دستگیر شده است، افزود:  متهم برای تحقیقات تکمیلی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی تهران شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز