جانشین فرمانده ناجا:

در روز ۱۳ فروردین محدودیت‌ها بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا اجرا می‌شود

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۶:۵۱:۰۹
کد خبر: ۱۱۵۸۲۷۲
در روز ۱۳ فروردین محدودیت‌ها بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا اجرا می‌شود
جانشین فرمانده ناجا از اجرای محدودیت‌های لازم بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا در روز ۱۳ فروردین در کشور خبر داد و گفت: بیش از ۲۰۰ هزار نفر از کارکنان پلیس در هر شیفت در ایام نوروز در حال خدمت هستند و به برقراری امنیت مردم کمک می‌کنند.

به گزارش برنا؛ سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده ناجا گفت: با توجه به تصمیمات ومصوبات ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در روز ۱۳ فروردین، پلیس هم برابر همین مصوبات اقدام به اعمال محدودیت ها در کشور خواهد کرد.

 

او در ادامه با اشاره به اینکه در نوروز امسال هیچگونه موضوع نا امنی در کشور گزارش نشده است، گفت:بیش از ۲۰۰ هزار نفر از کارکنان پلیس در هر شیفت در ایام نوروز در حال خدمت هستند و به برقراری امنیت مردم عزیزکمک می کنند.

سردار رضایی با اشاره به عملکرد ناجا در سال ۹۹، بیان داشت: دشمن فتنه های عمیق و حوادث خطرناکی در سال۹۹ برای کشور برنامه ریزی کرده بود که بحمدالله با اشراف اطلاعاتی نیروهای نظامی و انتظامی و هوشیاری مردم، فتنه ها و نقشه های شوم دشمن در نطفه شناسایی و مدیریت شد.

سردار رضایی در ادامه با اشاره به اقدامات ناجا در مقابله با قاچاق مواد مخدر در سال گذشته، افزود: جمهوری اسلامی ایران و ناجا با کشف بیش از یک هزار تن انواع مواد مخدر که در تمام اقصی نقاط کشور و عمدتا در مرزهای شرقی کشور کشف شده، توانسته است یک رکورد تاریخی در کشفیات و مقابله با این مواد افیونی را به ثبت برساند.

جانشین فرمانده ناجا با قدردانی از تلاش های کارکنان پلیس استان در تمام حوزه ها گفت: خوشبختانه امروز در استان هماهنگی های بسیار خوبی بین سازمان ها وجود دارد و هیچگونه دغدغه مدیریتی وجود ندارد و آرامش وامنیت خوبی در استان حاکم است.

نظر شما