پلیس راهور تهران:

خودروی خود را مقابل بوستان‌ها پارک نکنید

۱۴۰۰/۰۱/۱۳ - ۰۹:۳۴:۴۹
کد خبر: ۱۱۵۸۷۲۹
خودروی خود را مقابل بوستان‌ها پارک نکنید
معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ با تشکر از همکاری شهروندان با پلیس در مراجعه نکردن به بوستان ها در روز طبیعت از رانندگان خواست امروز خودروی خود را مقابل بوستان ها به هیچ عنوان پارک نکنند.

به گزارش برنا؛ سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی، معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا شهروندان امروز اجازه ورود به پارک ها و تفرجگاه ها را ندارند.

او ادامه داد: ماموران پلیس از ساعت چهار صبح امروز در معابر سطح شهر تهران مستقر شده اند و نسبت به اجرای مصوبات اقدام می کنند.

به گفته این مقام انتظامی، عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در مقابل تفرجگاهها و پارکها حضوری فعال دارند و اجازه ورود شهروندان به بوستان ها و تفرجگاه ها و پارک خودرو در مقابل این اماکن را نمی دهند.

در این ارتباط «سردار حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ روز چهارشنبه با اشاره به مصوبه ستادملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی بوستان های پایتخت در روز طبیعت گفته بود: توقف و پارک خودروها در اطراف بوستان های شهر هم در این روز ممنوع است.

به گفته او، در صورت رعایت نکردن شهروندان، رانندگان ۲۰۰ هزار تومان جریمه و خودرو از مقابل بوستان ها توسط پلیس اجرایی به پارکینگ منتقل می شود.

نظر شما