ترافیک پر حجم در جاده رشت -قزوین

۱۴۰۰/۰۱/۱۳ - ۱۴:۲۱:۴۱
کد خبر: ۱۱۵۸۸۵۳
ترافیک پر حجم در جاده رشت -قزوین
جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به خروج تدریجی مسافران از استان از روز گذشته گفت: در حال حاضر ترافیک محور رشت - قزوین پر حجم اما روان است.

به گزارش برنا؛ سرهنگ محمد صالحی، جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: بخش قابل توجهی از  خودروها روز گذشته از استان خارج شده اند و امروز نیز خروجی های استان همچنان پرحجم است و انتظار می رود در ساعت های آینده به ترافیک پرحجم کنونی افزوده شود.

او با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای دیگر استان تصریح کرد: در حال حاضر در محور ساحلی انزلی شاهد تراکم خودروها هستیم در سایر مسیرها ترافیک نیمه سنگین است.

او با بیان اینکه شایعه ای مبنی بر ممنوعیت تردد خودروها در روز ۱۳ فروردین در فضای مجازی با بیان اینکه این موضوع صحت ندارد، اظهار داشت: برای حضور  و استقرار در تقرجگاههای شهرهای نارنجی و قرمز ممنوعیت وجود دارد و سایر نقاط محدودیت ترددی خاصی در روز ندارند اما توصیه می شود تا با توجه به شرایط کرونایی دستور العمل های بهداشتی همچنان با دقت رعایت شود.

 سرهنگ صالحی از رانندگان خواست تا با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی، رعایت سرعت مطمئنه و  پرهیز از حرکات خطر آفرین و  حرکت در هنگام خواب آلودگی ترددی ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

نظر شما