جزئیات فعالیت شبکه شاد و کلاس‌های حضوری از فردا

۱۴۰۰/۰۱/۱۳ - ۱۵:۳۷:۳۳
کد خبر: ۱۱۵۸۸۷۱
جزئیات فعالیت شبکه شاد و کلاس‌های حضوری از فردا
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از آغاز فعالیت آموزشی مدارس از فردا خبر داد و گفت: فعالیت آموزشی در شاد از فردا آغاز می‌شود و فعالیت حضوری مدارس تابع تصمیمات ستاد کروناست.

به گزارش برنا؛ امروز آخرین روز تعطیلات نوروزی است و از فردا فعالیت  مدارس کشور آغاز می‌شود اما برنامه آموزشی به چه شکلی است. خوب برنامه آموزشی از فردا با همان دست فرمان قبل از تعطیلات نوروزی است تنها با این تفاوت که حالا برخی از مناطق کشور دوباره به شرایط نارنجی، زرد و قرمز کرونایی تغییر رنگ دادند و متناسب با آن شرایط باید آموزش دنبال شود.

در سال گذشته مقرر شد از اول بهمن مدارس کشور با شروطی باز شود؛ کلاس‌های دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی دایر شد؛ مدارس ابتدایی و متوسطه دارای جمعیت کمتر از 50 دانش‌آموز در وضعیت آبی باز شد؛ ضمن اینکه کلاس‌های عملی و کارگاهی هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در وضعیت زرد و آبی هم دایر ‌شد؛ البته در همه این موارد، حضور دانش‌آموزان در مدرسه، اختیاری بود.

علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: بعد از پایان تعطیلات، روند آموزشی ما هم در تلویزیون و هم در شبکه «شاد»، مثل قبل از تعطیلات است.

او افزود: مدارس حضوری هم متناسب با همان روند بازگشایی می‌شود اما ممکن است رنگ کرونایی بعضی از مناطق تغییر کرده باشد و بر همین اساس متناسب با اعلام رنگ‌بندی ستاد کرونا، فعالیت حضوری مدارس انجام خواهد شد و تابع مصوبات ستاد کرونا هستیم.

نظر شما