رییس اورژانس تهران خبر داد:

جذب نیرو در اولویت اقدامات اورژانس/ کمبود ۳ هزار نیرو اورژانس در تهران

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۵:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۹۰۱۹
جذب نیرو در اولویت اقدامات اورژانس/ کمبود ۳ هزار نیرو اورژانس در تهران
پیمان صابریان گفت: هم‌اکنون در شهر تهران تعداد نیروها اندک است. در شهر تهران دو هزار 500 نیروی عملیاتی فعالیت دارند که بر اساس ماموریت‌های اورژانس تهران به 5 هزار و 500 نیرو نیاز است.

به گزارش برنا؛ خدمات سازمان اورژانس در ابعاد آمبولانس، موتورآمبولانس، اورژانس هوایی، ریلی و ... به ارائه خدمات در سراسر کشور می‌پردازند.  همگان در صورت بروز هر گونه تصادف سامانه 115 را می‌شناسند. همین امر می‌طلبد تا خدمات‌رسانی در بخش اورژانس بیش از پیش افزایش پیدا کند.

پیمان صابریان، رییس سازمان اورژانس تهران درباره روند جذب نیرو به خبرنگار برنا گفت: تعداد قابل توجهی نیرو در سال جاری به سیستم اورژانس اضافه می‌شوند. فرآیند این امر متفاوت با روند جذب نیرو از سوی وزارت بهداشت است. در این روند آزمون جداگانه‌ای برگزار و جذب نیرو انجام می‌شود.

او افزود: اولویت جذب نیروهای شرکتی در سازمان اورژانس است. مازاد نیروهای مورد نیاز هم از دیگر منابع جذب می‌شوند.

رییس سازمان اورژانس تهران ادامه داد: آزمون باید به شکل رقابتی و قانونی برگزار شود.  متقاضیان بعد از گذراندن آزمون در پست‌های متعدد سازمان اورژانس جذب می‌شوند. این آزمون زیر نظر وزارت بهداشت و درمان برگزار و جذب نیرو با سازمان اورژانس است.

صابریان گفت: هم‌اکنون در شهر تهران تعداد نیروها اندک است. در شهر تهران دو هزار  500 نیروی عملیاتی فعالیت دارند که بر اساس ماموریت‌های اورژانس تهران به 5 هزار  و 500 نیرو نیاز است.

به گفته او زمان دقیق برگزاری آزمون مشخص نیست. هرچند برگزاری زودتر آزمون بهتر است.

//انتهای پیام:3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز