بالاخره تکلیف نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه شد؟ +جزئیات

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۳:۵۸:۳۸
کد خبر: ۱۱۵۹۸۵۰
بالاخره تکلیف نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه شد؟ +جزئیات
مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش توضیح داد.

به گزارش برنا؛ یارمحمد حسین بر، مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی آموزش وپرورش درباره زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش که سال گذشته برگزار شد، گفت: نتایج اولیه یک برابر ظرفیت مشخص شده است، بدین معنی که برای یک پست دو نفر انتخاب نشده است.

او ادامه داد: بعد از این مرحله فرآیند گزینش انجام می‌شود و بعد از اتمام آن نتایج نهایی مشخص خواهد شد، در شرایط کنونی نتایج اولیه برای استان‌ها ارسال شده است.

مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی آموزش و پرورش بیان کرد: بعد از تعیین نتایج نهایی آزمون استخدامی پذیرفته‌شدگان در دوره‌های مهارت‌آموزی دانشگاه‌های شهید رجایی و فرهنگیان دوره یکساله را طی می‌کنند و بعد از آن امکان ورود به حرفه معلمی را خواهند داشت.

حسین‌بر درباره جذب نیروی انسانی جدید از طریق آزمون استخدامی جدید برای دستگاه‌های اجرایی کشور بیان کرد: برای آزمون استخدامی جدید هنور سهمیه جذب مشخص نشده است و در حال مذاکره با سازمان امور اداری و استخدامی کشور هستیم.

مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی آموزش و پرورش تصریح کرد: بنا بر سهمیه‌ای که سازمان امور اداری و استخدامی به آموزش و پرورش اختصاص دهد اجازه جذب نیرو میسر می‌شود و هنوز این سهمیه نهایی نشده است بنابراین در مورد تعداد پذیرش نیرو فعلا تا قطعی شدن کار نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم.

او در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا زمان برگزاری آزمون استخدامی جدید قطعی شده است یا خیر، گفت: در این مورد هم هنوز قطعیتی نداریم و احتمال می‌دهیم اواخر بهار در این مورد تصمیم‌گیری نهایی انجام شود هرچند که متولی برگزاری این آزمون نیستیم.

نظر شما