نیمه غربی کشور همچنان بارانی می‌ماند

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۹:۲۶:۲۶
کد خبر: ۱۱۶۳۱۳۳
نیمه غربی کشور همچنان بارانی می‌ماند
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی در نیمه غربی کشور همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

به گزارش برنا؛ کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آخرین اطلاعات و نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز با ادامه فعالیت سامانه بارشی همچنان در نیمه غربی کشور شاهد ادامه بارندگی‌ها خواهیم بود.

او افزود: به ویژه در برخی نقاط استان‌هایی مانند آذربایجان غربی، شرقی و مناطقی از استان لرستان و جنوب این استان، شمال و شرق استان خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد این بارش‌ها ادامه خواهد داشت که برای آن‌ها هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و پدیده تگرگ و رگبار و رعد و برق در این مناطق دور از انتظار نیست.

او گفت: با شدت کمتر بارندگی‌ها را در غرب و مناطقی از مرکز و دامنه‌های زاگرس و دامنه‌های البرز و شمال کشورمان پیش بینی می‌کنیم.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: این سامانه بارشی به سمت شمال شرق حرکت می‌کند و بارش‌ها برای فردا در بخش جنوبی و شرقی کشور ادامه خواهد داشت. بارندگی‌ها تا پایان هفته ادامه پیدا می‌کند.

او گفت: به لحاظ شرایط دمایی نوسان خاصی نداریم و در بیشتر مناطق مرکزی و جنوبی به شکل تدریجی روند رو به افزایش دما را خواهیم داشت و در بیشتر مناطق غربی و شمالی افزایش سرعت وزش باد دور از انتظار نیست.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در تهران رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد دور از انتظار نیست و دما در گرمترین ساعات به ۲۸ درجه می‌رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز