وزیر آموزش و پرورش تولد یک سالگی «شبکه شاد» را تبریک گفت

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۷:۱۷:۳۳
کد خبر: ۱۱۶۳۶۰۰
وزیر آموزش و پرورش تولد یک سالگی «شبکه شاد» را تبریک گفت
وزیر آموزش و پرورش تولد یک سالگی پیام رسان داخلی شاد را تبریک گفت و افزود ١٢ میلیون دانش‌آموز، ۱۱۵ هزار مدیر و نزدیک به ۸۰۰ هزار معلم در شبکه شاد فعالیت دارند.

به گزارش برنا؛ محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در رشته توییتی نوشت: ‌تولد یک‌سالگی ‎شبکه شاد بزرگ‌ترین پیام‌رسان داخلی را تبریک می‌گویم و در برابر عظمت کار بزرگ ‎معلمان کشور تعظیم و ادای احترام می‌کنم که با همت ایشان به ویژه در ‎شبکه شاد جریان آموزش متوقف نشد.

او ادامه داد: ‌در صدها هزار کانال ‎شبکه شاد تا کنون، بیش از سی میلیارد پیام و یازده میلیارد فایل در محیطی امن و سالم با حضور فعالانه افراد با هویت‌های مشخص مبادله شده است.

حاجی میرزایی تاکید کرد: شاد یک پاسخ خلاقانه بومی به یک نیاز ملی بود که شبکه دوازده میلیونی معلمان و دانش‌آموزان را به هم مرتبط و استمرار آموزش را فراهم کرد. توانمندی معلمان و دانش‌آموزان را برای فعالیت آموزشی در فضای مجازی بهبود بخشید

به گفته وزیر آموزش و پرورش، ۱۲ میلیون دانش‌آموز، ۱۱۵ هزار مدیر و نزدیک به ۸۰۰ هزار معلم در شبکه شاد فعالیت دارند. این شبکه به عنوان دستاوردی ملی، رکورد بیش از ۸۰۰ هزار ارتباط زنده، دو میلیون و سیصد هزار کاربر همزمان و پیشینه پهنای باند مصرفی ۴۰۲ گیگابیت بر ثانیه را پشت سر گذاشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز