الهام فخاری به شهرداری تهران تذکر داد:

اجرا نشدن دروکاری‌ها جان کارمندان و مراجعان را به خطر می‌اندازد

۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۰:۱۰:۳۶
کد خبر: ۱۱۶۶۶۹۲
اجرا نشدن دروکاری‌ها جان کارمندان و مراجعان را به خطر می‌اندازد
شورای شهر تهران نسبت به بی توجهی شهرداری تهران نسبت به رعایت پروتکل‌های کرونایی در زمینه حضور کارمندان در محل کار و خدمات از راه دور به شهروندان، تذکر داد.

به گزارش برنا؛ الهام فخاری، عضو شورای شهر تهران گفت: با اعلام اینکه در سخت‌ترین روزهای فراگیری بیماری کووید-۱۹ و در حالی که قرنطینه می‌تواند به این موج پایان دهد، شهرداری تهران در مناطق و معاونت‌ها و سازمان‌ها از دورکاری کارمندان پرهیز و یا به شکل سلیقه‌ای به اجرای آن پرداخته است.

رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به گذشت بیش از یک سال از آغاز بیماری کرونا، معتقدست معاونت منابع انسانی نتوانسته به شیوه‌ای برای خدمت‌رسانی در شرایط کرونا با کم‌ترین حضور اداری برسد و همچنین این سازمان موفق نشده زیرساخت‌های مورد نیاز برای خدمت‌دهی به مردم از طریق اینترنت را فراهم کند و مردم مجبورند برای هر موضوعی به صورت حضوری به شهرداری مراجعه کنند.

در تذکر فخاری به شهرداری تهران آمده است: جان کارمندان شهرداری همانند سایر شهروندان در خطر است و شهرداری تهران نسبت به سلامت پرسنل و مراجعان مسئول است. کارمندان شهرداری باید بدون کسر حقوق و مزایا، به شیوه یک سوم در مرکز خدمت‌شان حاضر شوند.

نظر شما