دستگیری عوامل تهیه کننده فیلم توهین به ساحت روحانیت

۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۷:۴۲:۴۳
کد خبر: ۱۱۶۷۱۵۲
دستگیری عوامل تهیه کننده فیلم توهین به ساحت روحانیت
سردار رحیمی با اشاره به اینکه روحانیت به گردن همه ما حق دارند و این افراد به جهت قول های و وعده های دروغینی که به آنها داده بودند مرتکب چنین اقدام سخیفی شده اند، گفت: قدرت و توانمندی پلیس ما آن قدر بالا هست که در کمترین زمان ممکن قادر به دستگیری مجرمان و خلافکاران هستند.

به گزارش برنا؛ سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اشاره به دستگیری فردی که با پوشیدن لباس روحانیت به مقام شامخ روحانیت جسارت کرده بودند،بیان داشت:   با اقدامات ویژه کارآگاهی و اطلاعاتی علیرغم وجود هیچگونه اطلاعات از افرادی که در ساخت و انتشار این کلیپ دست داشتند کارآگاهان  پلیس فتا تهران بزرگ در کوتاهترین زمان ممکن موفق به شناسایی و دستگیری این افراد شدند.

او با اشاره به اینکه عوامل اصلی تهیه این فیلم پدر و پسری (پدر لباس روحانیت پوشیده و پسر به صورت او سیلی می زند)هستند که به دنبال پناهندگی بودند،گفت: به محض انتشار فیلم در فضای مجازی اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری این افراد انجام و در نهایت متهمان اصلی در حالیکه در منزلی در حال آماده شدن برای رفتن به غرب کشور برای خارج شدن از کشور بودند دستگیر شدند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه روحانیت به گردن همه ما حق دارند و  این افراد به جهت قول های و وعده های دروغینی که به آنها داده بودند مرتکب چنین اقدام سخیفی شده اند، عنوان کرد: قدرت و توانمندی پلیس ما آن قدر بالا هست که در کمترین زمان ممکن قادر به دستگیری مجرمان و خلافکاران هستند.

او  با تاکید بر اینکه فضای مجازی به هیچ وجه محیط امنی برای مجرمان نخواهد بود، بیان کرد:دوره و زمان بزن در رفتن تمام شده است و مجرمان مطمئن باشند که در صورت ارتکاب جرم در فضای مجازی و یا حقیقی ،حتما دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد.

 

نظر شما