باران و وزش باد شدید تا شنبه آینده ادامه دارد

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۰۸:۱۳:۴۶
کد خبر: ۱۱۶۷۶۸۴
باران و وزش باد شدید تا شنبه آینده ادامه دارد
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش باران، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق طی امروز تا شنبه هفته آینده از افزایش و بلافاصله کاهش دما در سواحل دریای خزر خبر داد.

به گزارش برنا؛ بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، شمال زنجان، کردستان و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش پیش بینی می‌شود.

بعدازظهر پنجشنبه در غرب سواحل دریای خزر و اردبیل بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و روز جمعه در دامنه‌های دامنه‌های زاگرس واقع در غرب، جنوب غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، مناطقی از مرکز، شرق و استان‌ کرمان بارش پراکنده، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش بینی شده است.

در این روز با نفوذ جریان‌های خنک به سواحل شمالی بارش و کاهش دما در استان‌های ساحلی دریای خزر و شمال شرق پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز و فردا افزایش 6 تا 10 درجه‌ای دما همراه با وزش باد گرم جنوبی در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل روی می‌دهد و مجددا طی روزهای پنجشنبه و جمعه کاهش دما در این مناطق پیش بینی می‌شود.

شنبه هفته آینده در شمال شرق، شرق و برخی مناطق جنوب شرق بارش پراکنده همراه با وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش بینی شده است.

نظر شما
پرونده ویژه