سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خبر داد:

آخرین جزئیات از آتش گرفتن یک خودرو در تونل بزرگراه پردیس+فیلم

۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۶:۵۲:۲۷
کد خبر: ۱۱۶۹۰۲۸
آخرین جزئیات از آتش گرفتن یک خودرو در تونل بزرگراه پردیس+فیلم
جلال ملکی از وقوع حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودرو در داخل تونل واقع در بزرگراه جدید پردیس خبر داد.

به گزارش برنا؛ جلال ملکی،سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در خصوص جزئیات این حادثه گفت:ساعت ۱۵:۱۷ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودرو در داخل تونل واقع در بزرگراه جدید پردیس، به سمت پردیس، داخل تونل اول به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گزارش شد.

او افزود: بلافاصله ایستگاه ۲۶ آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: با توجه به ترافیک شدیدی که ایجاد شده بود آتش نشانان مجبور می‌شوند در ورودی تونل پیاده شده و مصافت بسیاری را لوله کشی کنند و آب را به منطقه مورده نطر برسانند.

او تصریح کرد: ده‌ها خودرو داخل تونل بوده و دود بسیار زیادی را محیط را احاطه کرده بود یک دستگاه خودرو ۲۰۷ دچار اتش سوزی شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: عوامل آتش نشانی پردیس از سمت دیگر تونل وارد عملیات شدند. و خوشبختانه قبل اینکه موردی از مصدومیت ایجاد شود سر نشینان از خودرو پیاده شده بودند.

او بیان کرد: خودرو های دیگری که داخل تونل وجود داشتند با توجه به دود متراکمی که در تونل وجود داشت سریعا از خودرو خارج شده و محل را ترک کردند. و به شرایط نامنظمی ایجاده کرده بود که منجر به بسته شدن کامل مسیر شده بود.

ملکی ادامه داد: خوشبختانه موردی از مصدومیت وجود نداشت و آتش سریعا تحت کنترل در آمده و تخلیه دود هم انجام شده و از سرایت حریق به سایر خودرو ها جلوگیری شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز