معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ :

توقیف موتورسیکلت سنگین در بزرگراه مدرس

۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۲:۰۸
کد خبر: ۱۱۶۹۳۰۲
توقیف موتورسیکلت سنگین در بزرگراه مدرس
علیرغم توصیه های مکرر و متعدد پلیس راهور مبنی بر عدم تردد موتورسیکلت های سنگین در سطح معابر و بزرگراهها ، باز هم شاهد تردد این موتورها در سطح شهر تهران هستیم .سرهنگ علی همه خانی از توقیف یکدستگاه موتورسیکلت کاوازاکی ۱۰۰۰ سی سی در بزرگراه مدرس خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی همه خانی در خصوص این خبر گفت : برابر رصد هایی که همکاران بنده از طریق دوربین های مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از سطح شهر تهران دارند ، در ساعت 11:10 ظهر امروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه مدرس قبل از ورودی به الهیه تردد  یکدستگاه موتورسیکلت کاوازاکی 1000cc  به عوامل منطقه ۲۴ پلیس راهور تهران بزرگ اعلام گردید . 

سرهنگ همه خانی گفت : بلافاصله تیم منطقه ۲۴ با اجرای طرح های پلیسی خود  مبادرت  به  توقیف این  موتورسیکلت که اقدام به حرکات نمایشی می کرد و  فاقد پلاک و فاقد هرگونه  مدارکی بود نمودند .

وی ادامه داد : این موتورسیکلت به علت تخلفات اعلامی و برابر قانون به پارکینگ منتقل گردید .

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت : برخی از راکبان این موتورسیکلت ها با به اشتراک گذاشتن فیلم های حرکات نمایشی و مخاطره آمیز خود در فضای مجازی اقدام به خود نمایی و تبلیغ می نمایند که از چشمان پلیس دور نمانده و پلیس با هر اقدامی که امنیت و نظم عمومی و امور ترافیکی را بر هم بزند به شدت برخورد نموده و با تشکیل پرونده موضوع را به مراجع قضایی اعلام می نماید .

وی از شهروندان خواست در صورت دیدن هنجارشکنی و برهم زدن نظم و آرامش عمومی ،حتما موارد را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز