ایجاد تاثیرات مثبت در روابط بین الملل با استفاده از ظرفیت سمن‌های جوانان

۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۲۱:۴۰:۰۹
کد خبر: ۱۱۶۹۳۳۳
ایجاد تاثیرات مثبت در روابط بین الملل با استفاده از ظرفیت سمن‌های جوانان
دومین جلسه مشترک اعضای هیئت مدیره مجمع ملی تشکل‌های جوانان با حضور دکتر فرشید طهماسبی مدیرکل دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان و دکتر سجاد سالک مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه و پاشاT رئیس اداره ارزیابی تشکل‌های جوانان برگزار شد.

به گزارش برنا؛ صبح روز ۳۱ فروردین‌ماه، دومین جلسه مشترک اعضای هیئت مدیره مجمع ملی تشکل‌های جوانان با حضور دکتر فرشید طهماسبی مدیرکل دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان و دکتر سجاد سالک مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه و دکتر پاشا رئیس اداره ارزیابی تشکل‌های جوانان برگزار شد.

در این جلسه پیشنهادات تمامی اعضای مجمع در رابطه با تعامل سمن‌های جوانان با حوزه بین الملل مطرح شد که استفاده از این ظرفیت منجر به توانمندسازی جوانان و ارتقای مهارت مدیریتی و ارتباطی آن‌ها خواهد شد.

مریم بابادی نائب رئیس مجمع ملی تشکل‌های جوانان در این نشست گفت: در راستای تشکیل تیم امور بین الملل جوانان، تعدادی از جوانان که مسلط بر سایر زبان‌های خارجی هستند جهت شرکت در دوره‌های توانمندسازی این حوزه از طرف مجمع معرفی خواهند شد.

او در ادامه گفت: استفاده از ظرفیت‌های این حوزه در راستای افزایش و بهبود روابط جوانان کشورهای مختلف باید با اولویت کشورهای همسایه، هم‌زبان و مسلمان انجام گیرد.

بابادی عنوان کرد: توانمند شدن جوانان در این حوزه نیازمند ارتقای دانش و مهارت آن‌ها و اطلاع از اسناد و تفاهم نامه‌های منعقد شده‌ی بین المللی می‌باشد. یقینا اقدامات اساسی و با برنامه را در اولویت کاری خود در این حوزه قرار می‌دهیم.

نظر شما