معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ:

گسترش طرح موتوریار در پایتخت/ طرح موتوریار از ۶۰ نقطه به ۲۰۰ محل گسترش پیدا کرد

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۷:۰۴
کد خبر: ۱۱۶۹۷۲۲
گسترش طرح موتوریار در پایتخت/ طرح موتوریار از ۶۰ نقطه به ۲۰۰ محل گسترش پیدا کرد
سرهنگ علی همه خانی از استقبال خوب شهروندان از طرح موتوریار و افزایش نقاط اجرای این طرح از 60 نقطه به 200 محل و تقاطع در سطح شهر تهران و خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی همه خانی،  معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت : اجرای طرح موتوریار همچنان ادامه دارد و با توجه به بازخوردهای خوبی  که از طرق مختلف و از شهروندان به پلیس راهور تهران بزرگ منعکس گردید ، تعداد محل های اجرای این طرح را از 60 نقطه به 200 محل و تقاطع افزاریش داد تا در نقاط بیشتری بتوانیم این طرح را به اجرا دربیاوریم .

او ادامه داد : طرح موتوریار در حقیقت یک اقدام فرهنگی است که همه شهروندان تهرانی در آن به هر نحوی سهیم می  باشند چرا که موتورسواران شهر تهران همه یک خانواده و عضو یک جامعه می باشند .

سرهنگ همه خانی افزود : همه سازمان های دولتی  و خصوص  و سازمان های مردم نهاد شناسنامه دار ، در حقیقت ، عضو این طرح می باشند و هر یک می توانند در اجرای طرح موتوریار و فرهنگ سازی در این خصوص ، کمک حال پلیس چه از نظر سخت افزاری  و چه نرم افزاری باشند .

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت : هر چقدر میزان مشارکت سازمان ها و ارگان ها و مراکز فرهنگی  و سازمان های مردم نهاد شناسنامه دار در این طرح بیشتر باشد و در کنار پلیس خود را ببینند، آسیب ها ،  میزان حوادث ، تخلفات ، تصادفات جرحی  و فوتی راکبین موتورسیکلت کاهش پیدا خواهد کرد و هر فرد و سازمان می تواند در این طرح به خوبی نقش خود را ایفا کند  .

سرهنگ همه خانی گفت : پلیس راهور تهران بزرگ  این آمادگی را دارد تا با تمامی سازمان ها و ارگان ها و سازمان های مردم نهاد شناسنامه داری  که خود را به هر نحوی جز " فرهنگ سازان  " می دانند در خصوص اجرای هر چه بهتر طرح موتوریار همکاری نماید .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز