رییس مبارزه با مواد مخدر تهران:

بیشترین ماده مخدر نوظهور سال گذشته ماریجوانا بود/ افزایش قیمت مواد مخدر را نداشتیم/ زمان دسترسی به مواد مخدر بیش از یک ساعت است

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۷:۴۲
کد خبر: ۱۱۷۰۰۶۰
بیشترین ماده مخدر نوظهور سال گذشته ماریجوانا بود/ افزایش قیمت مواد مخدر را نداشتیم/ زمان دسترسی به مواد مخدر بیش از یک ساعت است
عبدالوهاب حسنوند گفت: در یکسال اخیر بیشترین مواد مخدر مکشوفه نوظهور را داشتیم در اولویت تمامی مواد مخدر ها ماده ماریجوانا قرار دارد.

به گزارش برنا؛ اجرای طرح ظفر  کشف مواد مخدر (پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت ) امروز ۵ اردیبهشت با حضور سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در ستاد فاتب برگزار شد.

عبدالوهاب حسنوند، رییس مبارزه با مواد مخدر تهران در حاشیه این طرح گفت: در یکسال اخیر بیشترین مواد مخدر مکشوفه نوظهور را داشتیم.  در اولویت تمامی مواد مخدر ها ماده ماریجوانا قرار دارد.

او افزود: قیمت مواد مخدر نسبت به سال گذشته ثابت بوده است.

احسنوند درباره زمان دسترسی به مواد مخدر گفت: باید با عمده و خرده فروش مواد مخدر برخورد شود. دسترسی به مواد مخدر کمتر از نیم ساعت نیست بلکه بیش از یکساعت است. اینکه در خبرگزاری ها اعلام می شود در ۵ دقیقه دسترسی به مواد محقق می شود نادرست است.

او درباره جاساز مواد مخدر افزود: بر اساس اولویت ها آموزش داده می شود به کارخانه ساخت خودرو هشدار داده شده تا جاهای مخفی در خودرو را کمتر کنند و جاساز مواد مخدر در حال تغییر است.

رییس مبارزه با مواد مخدر تهران درباره روند دسترسی به مواد مخدر در یکی از سریال های ماه رمضان گفت: ما هم به این امر خرده می گیریم بی شک این فیلم یا نظرات ما متفاوت است و بد آموزی برای نوجوانان و جوان دارد. در بسیاری از اخبار در رسانه ها خبری مبنی بر تامین مواد مخدر در ۵ دقیقه مطرح است که نادرست است.

//انتهای پیام:5

نظر شما