فرمانده ناجا:

مرزبانان مجاهدانه آماده دفاع از ایران اسلامی هستند

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۳:۰۸
کد خبر: ۱۱۷۰۶۳۱
مرزبانان مجاهدانه آماده دفاع از ایران اسلامی هستند
سردار حسین اشتری گفت: مرزبانان و جان بر کفان نیروی انتظامی مجاهدانه آماده دفاع از مرزهای ایران اسلامی هستند.

 

به گزارش برنا؛ سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا در بازدید از مرزهای آبی این استان اعلام کرد: مرزبانان نیروی انتظامی با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی در سواحل، دریا و مرزهای خشکی با اقتدار از سرحدات کشورمان حراست و پاسداری می‌کنند.

او با اشاره به حضور شبانه روزی و مستمر مرزبانان نیروی انتظامی در برقراری امنیت در مرزهای ایران اسلامی افزود: سال گذشته برای افزایش توان عملیاتی مرزبانان در مناطق مرزی و عملیاتی تجهیزات پیشرفته و جدیدی به یگانهای مرزی اختصاص یافت.

 سردار اشتری ادامه داد: مرزبانان نیروی انتظامی با روحیه انقلابی و جهادی برای برقراری امنیت و دفاع از ارزش‌های ایران اسلامی در سراسر مرزهای کشور آماده جانفشانی هستند.

فرمانده ناجا با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۰ با عنوان "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها " از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: یکی از اولویت‌های اصلی مرزبانی و نیروی انتظامی در سال جاری، جلوگیری از ورود کالای قاچاق در سراسر مرزهای کشور است که همکاران با قاطعیت و اجرای قانون با این پدیده شوم مقابله می‌کنند.

او افزود: مرزبانان غیور ایران اسلامی با همت مضاعف و استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی و حضور مستمر و شبانه روزی در مرزها، آمادگی کامل در برقراری امنیت مرزها را به عهده دارند و مقابله جدی با هرگونه قاچاق را در دستور کار دارد.

نظر شما