شهردار منطقه ۱۷ اعلام کرد:

انجام تست pcr رایگان برای کارمندان شهرداری

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۰:۱۹:۰۱
کد خبر: ۱۱۷۱۷۰۷
انجام تست pcr رایگان برای کارمندان شهرداری
شهردار منطقه 17 از تست کرونا pcr برای نخستین بار در شهر تهران به شکل رایگان در درمانگاه شهرداری منطقه 17 ویژه کارکنان شهرداری تهران خبرداد.

به گزارش برنا؛ داود لطفی، شهردار منطقه 17 در خصوص این خبر گفت: درمانگاه شهرداری منطقه 17 به عنوان نخستین درمانگاه شهرداری مناطق شهر تهران تست pcr کرونا به عنوان تخصصی ترین تست کرونا از لحاظ پزشکی را ویژه کارکنان شهرداری تهران به شکل رایگان انجام خواهد داد.

او افزود: فرایند تست کووید 19 به روش  PCR در این درمانگاه همه روزه از ساعت 8  تا16  انجام می شود که مراجعه کنندگان باید با تجویز پزشک معالج این تست را انجام دهند.

لطفی در خصوص سایر نیروهای شهرداری و شهروندان که از دفترچه تامین اجتماعی برخودار هستند، گفت: برای نیروهای دیگر شهرداری و شهروندان که از دفترچه درمانی تامین اجتماعی برخودار هستند نیز تست pcr با تجویز پزشک معالج انجام می شود که هزینه این تست برای این گروه براساس تعرفه اعلام شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا در نظر گرفته شده است..

درمانگاه شهرداری منطقه 17 واقع در خیابان 20متری ابوذر(فلاح سابق)، نرسیده به میدان ابوذر، خیابان شهید فیروزی، روبروی پارک شهدای گمنام و شماره تماس این مرکز 55738180- 55711213- 55718889 است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز