دستگیری سارقان موبایل قاپ با شلیک دقیق پلیس در شمال تهران

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۹:۱۸
کد خبر: ۱۱۷۲۳۰۷
دستگیری سارقان موبایل قاپ با شلیک دقیق پلیس در شمال تهران
سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 2 موبایل قاپ با شلیک ماموران در شمال تهران خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "محمود کالوسی" با اعلام این خبر گفت: عوامل تجسس کلانتری 101 تجریش در راستای ایجاد امنیت و مبارزه با سرقت به شیوه موبایل قاپی گشت های پلیسی را در سطح محدوده استحفاظی خود به صورت ویژه آغاز کردند.

وی افزود: ماموران در حین گشت زنی در بلوار اندرزگو بودند که در مقابل یکی از بانک ماموران به 2 دستگاه موتور را مشاهده کردند که قصد سرقت موبایل یکی از شهروندان را داشتند که سارقان به محض مشاهده ماموران یکی از موتورسواران به سرعت از محل سرقت فرار می کند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: ماموران به تعقیب دیگر سارقان که سوار بر موتور پالس سعی بر فرار داشتند رفته که سارقان بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت و حرکات مارپیچ سعی بر فرار داشت که ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک 5 تیرهوایی می کنند اما دزدان به فرار خود ادامه دادند که در این مرحله ماموران یکی از سارقان را از ناحیه پای چپ هدف تیر قرار دادند.

سرهنگ کالوسی گفت: با زمینگیر شدن متهمان، ماموران موفق به دستگیری 2 سارق شده که یکی از متهمان که از ناحیه پای چپ هدف گلوله قرار گرفته بود برای درمان به بیمارستان تجریش منتقل شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران در پایان گفت: تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهمان فراری در دستور کار ماموران قرار گرفته و تحقیقات برای شناسایی سرقت های این باند ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز