معاون آموزش،و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد:

توقیف حدود ۲۵۰ کامیون در شب‌های قدر

۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۱:۱۹:۴۹
کد خبر: ۱۱۷۴۷۱۶
توقیف حدود ۲۵۰ کامیون  در شب‌های قدر
طرح کامیون ممنوع ویژه شب های قدر در تهران امشب نیز ادامه دارد و با کامیون های متخلف برخورد قانونی صورت می پذیرد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی همه خانی، معاون آموزش،و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت : طرح کامیون ممنوع طبق اطلاعیه ای که از قبل صادر شده بود امشب نیز در تهران ادامه دارد و از ورود کامیون ها به سطح شهر تهران جلوگیری بعمل خواهد آمد . 

او افزود : در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و در اولین شب اجرای طرح ۲۰۰ کامیون مورد اعمال قانون قرار گرفته ( توقیف ساعتی)و از ورود آنها به سطح شهر تهران جلوگیری شد .

سرهنگ همه خانی بیان کرد : همچنین در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و در شب دوم اجرای طرح نیز ، ۵۰ کامیون متوقف ( توقیف ساعتی) و ضمن اعمال قانون از ورود آنها به سطح شهر تهران ممانعت بعمل آمد .

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت : این طرح امشب نیز مصادف با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان  اجرا خواهد شد و همکاران بنده که در اطراف رینگ خروجی تهران مستقر می باشند ، از ورود کامیون ها به سطح شهر تهران جلوگیری خواهند کرد.

سرهنگ همه خانی تصریح کرد :اجرای این طرح تا ۴ صبح ادامه خواهد داشت و کامیون ها تا این ساعت اجازه ورود به شهر تهران را نخواهند داشت .

او به دلایل اجرای این طرح در سه شب ماه رمضان هم اشاره کرد و گفت  : از جمله دلایل اجرای این ممنوعیت در این سه شب بخاطر ایجاد امنیت شب زنده داران و مومنین روزه داری است که در مراسمات احیا شرف حضور دارند و در سطح شهر و اماکن مذهبی در حال تردد هستند می باشد که با توجه به تخلفات حادثه سازی که از سوی برخی رانندگان کامیون ها روی می دهد و تاریکی هوا اجرای این طرح ضروری می باشد .

او از رانندگان کامیون خواست از ورود به سطح شهر تهران در اجرای این طرح جدا خودداری نمایند .

نظر شما