سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خبر داد:

وقوع آتش سوزی مهیب در خیابان کارگر تهران + عکس

۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۷:۵۰
کد خبر: ۱۱۷۴۸۶۲
وقوع آتش سوزی مهیب در خیابان کارگر تهران + عکس
جلال ملکی از وقوع حادثه آتش سوزی در یک ساختمان واقع در خیابان کارگر جنوبی، پایین تر از میدان حر خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.

به گزارش برنا؛ سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در خصوص جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۴:۱۳ ظهر امروز حادثه آتش سوزی در یک ساختمان واقع در خیابان کارگر جنوبی، پایین تر از میدان حر به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

او افزود: با توجه به حجم زیاد دود قابل مشاهده ستاد فرمانده بلافاصله 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات کامل را به محل حادثه اعزام کرد.

ملکی تصریح کرد: محل حادثه در یک ساختمان 5 طبقه تجاری اداری بود که بر روی پشت بام آن یک انباری وجود داشت که با مصالح نا مقاوم مثل لوله های دار بست و ورق های سست به وسعت 100 متر ساخته شده بود و مقداری لوازم و قطعات کامپیوتری در محل وجود داشت کاملا شعله ور شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود: چون محل حادثه بر روی پشت بام بود دود متساعد از آن از مصافت دور هم قابل مشاهده بود اما خوشبختانه نیروهای آتش نشانی به سرعت حریق را مهار کردند.

او در خصوص خسارات ناشی از این حادثه گفت: خوشبختانه موردی از مصدومیت یا تلفات جانی در پی این اتفاق وجود نداشت اما خسارات مالی بسیاری بر جای مانده است.

آتش

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز