رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ :

کلاه کاسکت جان راکب موتورسیکلت را نجات داد

۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۰۸:۵۷:۳۸
کد خبر: ۱۱۷۵۱۰۵
کلاه کاسکت جان راکب موتورسیکلت را نجات داد
سرهنگ محمدباقرپور گفت:بعد از ظهر دیروز و با نزدیک شدن به لحظات افطار یکدستگاه موتورسیکلت که در مسیر شرق به غرب آزادگان محدوده پل ساوه در حال تردد بوده ناگهان واژگون می شود و به دلیل داشتن کلاه ایمنی از خطر مرگ نجات پیدا می کند.

به گزارش برنا؛ سرهنگ محمد باقر پور ضمن بیان این خبر گفت : در ساعت ۱۹:۲۷ بعد از ظهر دیروز و با نزدیک شدن به لحظات افطار یکدستگاه موتورسیکلت که در مسیر شرق به غرب آزادگان محدوده پل ساوه در حال تردد بوده ناگهان واژگون شد.

وی ادامه داد : بلافاصله تیم گشتی منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حاضر شدند و ضمن ایمن سازی محل حادثه به بررسی علل و عوامل حادثه پرداختند . 

سرهنگ باقرپور افزود : با بررسی های صورت گرفت توسط کارشناسان مشخص شد علت این حادثه عدم توانایی راکب موتور در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت زیاد بوده است.

وی گفت :در این حادثه راکب موتور  دچار آسیب دیدگی شد و توسط تیم اورژانس به بیمارستان منتقل شد اما چنانچه این راکب از کلاه کاسکت استفاده نمی کرد معلوم نبود با وجود برخورد شدید با سطح راه چه حادثه دیگری در انتظار وی بوده است .

رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ  از رانندگان موتورسیکلت خواست حتما از کلاه ایمنی استفاده نمایند و در حین حرکت تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آن‌ها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز