وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

روز قدس، نماد مبارزه علیه زورگویی، تجاوز و زیاده خواهی است

۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۸:۴۱
کد خبر: ۱۱۷۵۶۴۷
روز قدس، نماد مبارزه علیه زورگویی، تجاوز و زیاده خواهی است
محمد شریعتمداری در پیامی "روز قدس" را نماد مبارزه علیه اشغالگری، زورگویی،تجاوز،زیاده خواهی در میان مسلمانان و تمامی آزادی خواهان جهان عنوان کرد و نقش این روز را بی بدیل و انکار ناپذیر در شکست نقشه های شوم و ضد بشری استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم فلسطین دانست .

به گزارش برنا؛ متن پیام به این شرح است: سال‌های متمادی است که سعی می‌شود مسئله قدس فراموش شود، روز قدس درست تیری است به قلب این توطئه، روز قدس نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی حق و باطل، صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی عدل در مقابل ظلم است.  مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی)

  "روز قدس" ، سال هاست که به نماد مبارزه علیه اشغالگری، زورگویی،تجاوز،زیاده خواهی در میان مسلمانان و تمامی آزادی خواهان جهان تبدیل شده و قطعا" این روز نقشی بی بدیل و انکار ناپذیر در  شکست  نقشه های شوم و ضد بشری استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم فلسطین دارد.

یقینا امروز که همچنان نقض حقوق آشکار فلسطینیان، از تداوم محاصره غزه، اسارت، تخریب منازل، سرکوب آزادی ها تا نژادپرستی،الحاق اراضی فلسطین و شهرک سازی رژیم جنایتکار صهیونیستی ادامه دارد، با بزرگداشت و یادآوری  "روز قدس" از سوی مسلمانان و مردم آزادی خواه جهان، دفع سیاست های شیطانی رژیم صهیونیستی و تقویت روحیه مردم عزیز فلسطین ادامه خواهدیافت .  

از همین رو، معتقدیم برقراری آرامش و صلح پایدار در فلسطین تنها از مسیر پایان اشغالگری،طرح همه پرسی از همه ادیان و اقوام فلسطینی، بازگشت آوارگان و تشکیل دولت یکپارچه فلسطینی به پایتختی قدس شریف و با مقاومت و وحدت میان گروه های فلسطینی  میسر خواهد شد.

امید می رود جامعه جهانی ، آزادی خواهان سراسر جهان و به ویژه دولت های مسلمان با حمایت کامل از حقوق مردم مظلوم فلسطین، پایان اشغالگری، توقف جنایات وحشیانه صهیونیست ها در بیت المقدس، اقدامات تجاوزکارانه و تنش آفرین آن ها در منطقه را کانون مطالبه خود قرار دهند. 

ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان قدس، شیخ احمد یاسین، فتحی شقاقی و سیّد عبّاس موسوی،  سردار بزرگ اسلام و چهره‌ی فراموش نشدنی مقاومت، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ عراقی، شهید ابومهدی المهندس و دیگر شهدای قدس ، از خداوند متعال توفیق فلسطینیان عزیز و مقاومت را در  ادامه مسیر جهادی مسئلت می نمایم.

 اینجانب،همسو با جامعه کار و تولید، تعاون گران، فعالان عرصه  اقتصادی و اجتماعی و  جامعه ایران اسلامی، عزم ملی و همبستگی خود را  در دفاع از آرمان قدس شریف، ندای حق طلبی ملت مظلوم فلسطین و مقابله  با اشغالگران غاصب اعلام می کنم.

نظر شما