اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۱۹:۰۰:۲۳
کد خبر: ۱۱۷۶۰۷۳
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است.

 

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد:

امدادرسانی به ۲۵۶۲ سیل‌زده در ۱۷ استان کشور

مهدی ولی‌پور در تشریح عملیات امدادونجات در سوانح جوی ۹ روز گذشته گفت:امدادگران هلال احمر با تلاش بی وقفه به ۲۵۶۲ حادثه دیده امدادرسانی کرد.

افزایش بودجه سازمان داوطلبان جهت تامین هزینه‌های درمانی نیازمندان

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، از افزایش ۳۰۰ میلیاردی بودجه این سازمان برای تامین هزینه های دارویی و درمانی نیازمندان خبر داد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران:

شهرداری تهران در خصوص شکایت تامین خسارت از معترضین ۹۸ رضایت داد

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از رضایت شهرداری تهران درخصوص شکایت تامین خسارت از معترضین ۹۸ خبر داد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ:

توقیف ۳ موتورسیکلت سنگین در بزرگراه همت

سرهنگ علی همه خانی توقیف ۳ موتورسیکلت سنگین۱۰۰۰ cc در بزرگراه همت خبر داد و گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۱۳ دستگاه موتورسیکلت سنگین توقیف شده است.

معاون استاندار تهران خبر داد:

تمدید عدم اجرای طرح ترافیک تا پایان ماه مبارک رمضان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از عدم اجرای طرح ترافیک تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

معاون وزیر کشور اعلام کرد:

کمک سالانه ۲۴۰ هزار میلیارد ریال به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به توجه دولت به بخش عمران شهری گفت: سالانه افزون‌بر ۲۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‌ها و دهیاری‌های ایران کمک و تزریق می‌شود.

استرس ناشی از کرونا ریشه اصلی بیماری‌های گوارشی است/چگونه علائم مشکلات گوارشی مرتبط با استرس را از علائم کرونا تشخیص دهیم؟

این روزها در پاندمی کرونا استرس و اضطراب در همه ما به وفور دیده می‌شود اما باید توجه کرد این استرس‌های شدید و حتی بی مورد باعث می‌شود به دستگاه گوارشی ما آسیب وارد شود و حتی گاهی اوقات نتوانیم میان علائم بیماری‌های گوارشی ناشی از استرس و علائم کروناویروس تفاوت قائل شویم.

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران:

اگر قرار است شوراها به همین روال کار کنند بهتر است منحل شوند/ تشکیل یک نهاد نظارتی مالی بر عملکرد شهرداری کافیست/ شورای شهر تهران در 5 دوره گذشته عملکرد مناسبی نداشته است/ شوراها بیشتر شورای شهرداری هستد تا شورای شهر

محمدمهدی تندگویان گفت: به اعتقاد من اگر قرار است شورا به همین صورت ادامه دهد بهتر است منحل شده و صرفا یک نهاد نظارتی مالی بر شهرداری به وجود بیاید در غیراینصورت همین الان هم شوراها هزینه‌های اضافی بر دوش مدیریت شهری تحمیل کرده‌اند.

آخرین وضعیت ویروس هیبریدی / پیش بینی تعداد مرگ و میرهای کرونایی در کشورطی هفته آینده

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره عملکرد ویروس هیبریدی در بدن و آخرین وضعیت این ویروس در کشور گفت: تا وقتی که سازمان بهداشت جهانی اعلام نکند که این جهش نقش بالینی دارد نوع جهش از اهمیت برخوردار نیست.

مرگ ۲۸۳ بیمار کرونایی دیگر/ شناسایی ۱۳۵۷۶ بیمار جدید کووید۱۹

از دیروز تا امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۵۷۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

معاون کنترل آفات سازمان حفظ نباتات:

ملخ صحرایی به تهران نمی‌رسد نگران نباشید/ حضور ملخ مراکشی دراغلب استان‌های کشور/ احتمال هجوم ملخ ها به سیستان و بلوچستان و هرمزگان طی هفته آینده

مسعود لطیفیان درباره آخرین وضعیت هجوم ملخ‌ها در کشور درباره امکان هجوم ملخ‌ها به سمت تهران گفت: هر ساله در بسیاری از نقاط ایران از جمله تهران ملخ بومی را شاهد هستیم. برای مثال سایر استان‌ها کنترل آن به خوبی در حال انجام است. همکاران ما در مناطق جنوب، جنوب غرب و جنوب شرق کشور به عنوان مدافعان امنیت غذایی کشور آن را کنترل کرده‌اند.

رییس جمعیت هلال احمر خبر داد:

تاسیس 37 هزار خانه هلال احمر ؛ به زودی/ ورود بیش از 9 میلیون دوز واکسن کرونا طی یک ماه آینده

کریم همتی گفت: بر اساس رایزنی های انجام شده بنااست تا ۹ میلیون دوز وارد کشور شود البته این روند بیشتر از یک ماه طول نمی کشد از این رو در روزهای آینده امیدواریم محموله جدید وارد شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا:

زمان برگزاری کنکور سراسری و آزمون های حضوری مشخص شد/ افراد بالای 80 سال در سامانه وزارت بهداشت برای تزریق واکسن ثبت نام کنند/ منع تردد در همه شهرها از سه شنبه تا شنبه

علیرضا رئیسی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در کشور تاریخ آزمون های حضوری را اعلام کرد.

زمان برگزاری آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی 1400 اعلام شد

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان زمان برگزاری آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی 1400 را اعلام کرد.

آزادراه تهران-شمال فاقد هر گونه مداخلات جوی/تردد روان در محور آزاد راه تهران-شمال

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تردد در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) روان است.

ادامه بارندگی در استان های کشور/ خدمات رسانی در 19 محور متاثر از سیل

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: طی این مدت، امدادگران هلال احمر به ۲ هزار و ۴۳۵ هموطن گرفتار در سیل و آبگرفتگی در ۱۶ استان کشور، امدادرسانی کردند.

کدام گروه‌های شغلی از امروز مجاز به فعالیت هستند؟

طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالیت مشاغل گروه شغلی ۱ و ۲ اصناف از امروز شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی از نظر کرونا مجاز است اما فعالیت‌ این اصناف مشروط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

اعلام جدیدترین رتبه بندی استان‌ها در رعایت پروتکل‌های بهداشتی/ ثبت بیش از ۳۷۰۰ مورد پلمب در نتیجه بازرسی‌ها

دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، ضمن اعلام جدیدترین گزارش از رده بندی استان ها در اجرای پروتکل های بهداشتی، از پلمب ۳۷۳۲ واحد به خاطر عدم رعایت پروتکل ها در نتیجه بازرسی تیم های نظارتی بهداشت خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز