کسب رتبه مطلوب شهربان و حریم بان در منطقه ۸

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۱:۲۸
کد خبر: ۱۱۷۶۹۸۶
کسب رتبه مطلوب شهربان و حریم بان در منطقه ۸
عملکرد منطقه ۸،در نظارت ستادی شهربان و‌حریم بان شهرداری تهران مطلوب ارزیابی شد.

به گزارش برنا؛ جلسه نظارت ستادی و بررسی مسائل، نیازها و موضوعات در حوزه شهربان و حریم بان منطقه۸ با حضور مسعود رنجبریان شهردار منطقه و سید امیر فتاحیان مدیر عامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران برگزار شد.

شهردار منطقه ، با اشاره به حساسیت‌ها و سختی‌های موجود در حوزه وظایف شرکت شهربان گفت: همکاری بسیار خوبی میان شهرداری منطقه و شهربان وجود دارد که این تعامل ارزشمند در منطقه مثمر ثمر بوده است.

مسعود رنجبریان در ادامه افزود:البته معتقدیم که باید تلاش ویژه ای در حوزه نگهداشت شهر  و رفع سد معبر در خیابان های سطح منطقه انجام شود وبا جدیت نیز برای رفاه شهروندان در منطقه ثامن تلاش خواهیم کرد.

در این جلسه سید امیر فتاحیان مدیرعامل شهربان نیز با ارائه گزارشی درخصوص وضعیت آماری منطقه گفت: عملکرد و رتبه منطقه بسیار تحسین برانگیز و مطلوب است ودر موضوعاتی چون خدمات شهری و نگهداشت شهر و شهرسازی اقدامات منطقه بسیار بی نظیر بوده است .

مدیرعامل شهربان همچنین در ادامه افزود:جدیت و پیگیری منطقه برای رفع مشکلات سدمعبر و‌موضوعات مختلف حوزه شهرسازی و خدمات شهری تحسین برانگیز است و به همین سبب شاهد کسب رتبه برتر و‌مطلوب منطقه۸، هستیم.

در این جلسه همچنین گزارش آماری درخصوص عملکرد منطقه 8 ،ارائه شد که وضعیت منطقه در زمینه های سد معبر ، نگهداشت و موضوعات ساختمانی شناسایی شده املاک فاقد مجوزو…. به ترتیب با کاهش 63 درصدی ، 66 درصدی و ۳۵/۵درصدی منطقه در بازه زمانی ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ رو به رو بوده و تغییر مطلوبی داشته است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز