بخشنامه سازمان اداری و استخدامی به دستگاه‌های اجرایی؛

لزوم بروزرسانی و ثبت اطلاعات کارکنان دستگاه‌ها درسامانه «پاکنا»

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۷۰۴۴
لزوم بروزرسانی و ثبت اطلاعات کارکنان دستگاه‌ها درسامانه «پاکنا»
رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در بخشنامه‌ای، دستگاه‌های اجرایی را نسبت به ثبت یا به‌روزرسانی اطلاعات کارکنان خود در سامانه «پاکنا» مکلف کرد.

به گزارش برنا؛ به موجب این بخشنامه همه دستگاه‌های اجرایی (اعم از مشمول و غیرمشمول قانون مدیریت خدمات کشوری) موظفند تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری اطلاعات کارکنان رسمی، پیمانی، قرارداد کارمعین (مشخص)، قرارداد کارگری، کارکنان حوزه سلامت بر اساس قانون مربوط به خدمت پزشکان و پیراپزشکان و سایر کارکنان که بر اساس ضوابط و مقررات مربوط به موجب حکم یا قرارداد مقام صلاحیت‌دار در یک دستگاه اجرایی به خدمت پذیرفته می‌شوند را در سامانه پاکنا ثبت یا به‌روزرسانی کنند.

بنابراین، همه دستگاه‌های اجرایی یادشده (اعم از دستگاه‌هایی که در سنوات گذشته اطلاعات نیروهای مزبور را در سامانه مذکور ثبت کرده و یا اینکه تاکنون ثبت نکرده‌اند)، در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بارگذاری و به‌روزرسانی اطلاعات نیروهای خود در سامانه کارمندایران به نشانی karmandiran.ir در زیرسامانه «پایگاه اطلاعات کارکنان نظام اداری» (پاکنا)، اقدام کنند.

در این بخشنامه خاطرنشان شده است: مسئولیت پیامدهای ناشی از ثبت و به‌روزرسانی نکردن اطلاعات مذکور در اجرای مفاد قانونی مورد اشاره، بر عهده دستگاه اجرایی خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز