شهردار منطقه ۱۷ مطرح کرد:

افزایش ۱۵۵ هزارمترمربع فضای سبز منطقه ۱۷

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۷:۲۴
کد خبر: ۱۱۷۷۶۰۴
افزایش ۱۵۵ هزارمترمربع فضای سبز منطقه ۱۷
داود لطفی از توسعه نزدیک به 17 درصدی فضای سبز این محدوده جنوبی پایتخت خبر داد و گفت: خوشبختانه در 4 سال اخیر سرانه فضای سبز با توجه به افزایش جمعیت در منطقه 17 افزایش پیدا کرده است.

به گزارش برنا؛ داود لطفی شهردار منطقه 17 در باره جزئیات این خبر گفت: محدوده منطقه 17 به عنوان کوچک ترین منطقه پایتخت به حساب می آید که به دلیل حجم تراکم ساختمانی با کمبود سرانه فضای سبز رو به رو است، که خوشبختانه در مدیریت فعلی شهرداری تهران توجه ویژه ای به توسعه فضای سبز این منطقه صورت گرفته است.

او افزود: طبق آمارها در اردیبهشت ماه سال 1396 مساحت فضای سبز این منطقه جنوبی پایتخت  909 هزار و 647 مترمربع بوده است که در آن زمان این محدوده  246 هزار نفر ساکن داشته و به طور متوسط سرانه فضای سبز برای هر شهروند این منطقه  78/3 متر مربع بوده است.

شهردار منطقه 17 خاطر نشان کرد:  در پایان سال 1399 مساحت فضای سبز منطقه17 به بیش از یک میلیون متر مربع رسیده و با توجه به افزایش جمعیت این منطقه به رقم 273 هزار نفر در این چهار سال سرانه فضای سبز به عدد 9/3 متر مربع افزوده شده است.

لطفی عنوان کرد: در چهار سال اخیر در مجموع 155 هزار و 699 متر مربع مساحت فضای سبز منطقه 17 افزایش پیدا کرده که نشان از توسعه نزدیک به 17 درصدی دارد و این موضوع با توجه به محدود بودن فضا در منطقه 17 عدد قابل توجهی را در بردارد که نشان از عزم جدید مدیریت شهری در حوزه محیط زیست و توسعه فضای شهری پیدار در کلانشهر تهران را دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز