اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۰:۳۵
کد خبر: ۱۱۷۷۶۹۱
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است.

 

مرگ در سقوط یک هواپیما در اراک

سخنگوی اورژانس کشور از فوت خلبان و کمک خلبان به دلیل سقوط یک هواپیمای آموزشی در اراک خبر داد.

محسن هاشمی دویست و نود و سومین جلسه شورا؛

فاجعه تروریستی در کابل محکوم است

رییس شورای اسلامی شهر تهران ضمن محکومیت حوادث تروریستی کابل افغانستان گفت: این حادثه یا بهتر بگوییم فاجعه تروریستی را به برادران و خواهران افغان و نیز مردم تهران و ایران تسلیت می گوییم و امیدواریم دیگر شاهد چنین حوادثی در بین مسلمانان نباشیم.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) :

امکان صادرات واکسن ایرانی به کشورهای منطقه/ تولید یک میلیون دوز واکسن تا پایان اردیبهشت

محمد مخبر در مراسم رونمایی از تولید انبوه واکسن «کوو ایران برکت» گفت: هم اکنون تولید انبوه را آغاز کرده ایم و تا پایان ماه یک میلیون دوز واکسن را تحویل می‌دهیم و در خرداد تا چهار میلیون و در تیر 10 میلیون و مرداد 20 میلیون و شهریور 20 تا 30 میلیون دوز تولید و تحویل داده می شود.

محمد رضا شانه ساز:

تا سال آینده ظرفیت تولید ماهانه واکسن کرونا به یک میلیون و 197دوز می‌رسد/ 88 درصد دارو ها تولید داخل است

رییس سازمان غذا و دارو گفت: با همکاری تمام شرکت‌های تولید واکسن کرونا تا فروردین ماه سال آینده توانایی تولید 197 میلیون دوز واکسن را خواهیم داشت که این یک معجزه است.

استاندار تهران مطرح کرد:

درخواست تمدید بازنشستگی نیروهای بهداشت و درمان/ فرمانداران از صدور مجوز تردد خودداری کنند

استاندار تهران با بیان اینکه در مورد ممنوعیت سفرها همواره استان تهران و البرز یکپارچه دیده می شود و بیشتر سعی شده که منع تردد بین استانی اعمال شود، گفت: به فرمانداران تکلیف شده تا از صدور مجوز تردد خودداری کنند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح کرد:

تزریق روزانه بیش از ۱ میلیون دوز واکسن کرونا/ به دنبال تسریع در تزریق واکسن میان سالمندان هستیم/ ضرورت ایجاد مراکز تجمیع در جهت تسهیل امر واکسیناسیون

علیرضا رئیسی با تاکید بر ایجاد مراکز تجمیع در شهرها برای تسهیل و سرعت بخشیدن به واکسیناسیون، گفت: با احتساب ۲۶ هزار و ۹۰۰ تیم واکسیناسیون، این پتانسیل را در آینده خواهیم داشت که به زودی روزانه یک میلیون دوز واکسن تزریق شود.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا مطرح کرد:

ثبت تخلفات توسط دوربین‌های ورودی و خروجی شهرها / 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان در انتظار افراد خاطی

سردار تیمور حسینی درباره آخرین تصمیمات برای تعطیلات آخر هفته که مقارن با تعطیلات عید فطر است، گفت: بر اساس دستورالعمل‌ها ارسال شده خروج از شهرهای قرمز یک میلیون تومان و خروج از شهرهای نارنجی و زرد هم 500 هزار تومان جریمه برای خودرو به دنبال دارد.

ناظر کیفی واکسن کوو ایران برکت:

کمبودی در زمینه کرونا در کشور وجود ندارد/ واکسن کرونای کووایران برکت امن است

مینو محرز گفت: بنده متخصص عفونی هستم و میدانم که کمبودی در کشور در زمینه داروهای کرونا وجود ندارد.

وزیر بهداشت:

ویروس انگلیسی سیر نزولی خواهد داشت/ از ویروس آفریقای جنوبی هراس دارم/ بدعهدی‌ها باعث تاخیر رسیدن واکسن شد

سعید نمکی گفت: من از ویروس هندی به اندازه ویروس انگلیسی وحشت ندارم، اما از ویروس آفریقایی جنوبی هراس دارم. آنچه بنده از همکاران درخواست دارم، این است که مراقب باشید.

فوت ۳۰۷ بیمار کووید۱۹ در کشور/ شناسایی ۱۸۱۳۳ بیمار جدید دیگر

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۰۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۵ هزار و ۵۶۸ نفر رسید.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی:

آزادسازی زنان زندانی سرپرست خانوار و دارای فرزند در اولویت ماست/ به دنبال مجازات‌های جایگزین حبس بازدارنده برای زنان زندانی هستیم

معصومه پاشایی بهرام گفت: برای آزادسازی زنان زندانی درخواست داشتیم که سهمیه زنان بیشتر شود و برخلاف همیشه که در آزادسازی‌ها مردان بیشتر است، این بار زنان که جایگاه بسیار والایی در اسلام دارند هم مورد توجه ویژه قرار گیرند به خصوص زنان سرپرست خانوار و کسانی که فرزند دارند چرا که این افراد بیشتر در معرض آسیب هستند و نبود آنها برای فرزندانشان آسیب‌های غیرقابل جبران ایجاد می‌کند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مازندران:

خشک شدن 25 درصد تالاب ها/ تالاب میانکاله کانون بروز گرد و غبار/ احتمال تلفات محیط زیستی با انتقال آب به تالاب میانکاله

حسینعلی ابراهیمی کارنامی گفت: . امیدواریم اقدامات در راستای احیای تالاب ها قبل از خروج پرندگان از آن انجام شود و امیدواریم در زمستان 1400 تلفات محیط زیستی با انتقال آب به تالاب میانکاله را شاهد نباشیم.

عضو دوره اول شورای اسلامی شهر تهران:

مجلس به جای قانون و محدودیت ایجاد کردن بهتر بود لیستی از اعضایی که می‌خواهد شورا بروند ارائه دهد/ دلیل اکثر ردصلاحیت‌ها غیرقانونی است/ مجلس و دولت شوراها را موی دماغ خود می‌دانند

محمود علیزاده طباطبایی گفت: اخیرا مجلس شورای اسلامی و هیات‌های نظارت قوانین و محدودیت‌هایی ایجاد کردند که به نظر می‌رسد اگر خودشان یک لیست می‌دادند و می‌گفتند این افراد به شورا بروند بهتر بود.

رونمایی از نخستین محصول تولید انبوه واکسن "کوو ایران برکت" + عکس

نخستین محصول تولید انبوه واکسن ایرانی کرونا بنام "کوو ایران برکت" در فاز یک کارخانه تولید واکسن ستاد اجرایی فرمان امروز(۲۱ اردیبهشت) رونمایی می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خبر داد:

تصادف وحشتناک قطار با یک خودرو در شهر ری+ عکس

جلال ملکی در وقوع حادثه برخورد قطار با یک دستگاه خودرو سواری واقع در شهرری خبر داد و گفت: در پی این حادثه دو نفر مصدوم شدند.

بارش باران و وزش باد شدید در کشور تا کی ادامه دارد؟

با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۲۱ اردیبهشت ماه در اغلب مناطق کشور به خصوص برای ساعات بعد از ظهر و اوایل شب ابرناکی، رگبار، رعدو برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

ناظر کیفی واکسن ایرانی «کوو ایران برکت» مطرح کرد:

تولید تمامی واکسن‌ها در داخل کشور/ کمک به واکسینه کردن کشورهای اطراف+ فیلم

مینو محرز در حاشیه رو نمایی از تولید انبوه واکسن کوو ایران برکت از واکسیناسیون عمومی در کشور با واکسن تولید داخل خبر داد و گفت: تمامی واکسن ها را در کشور تولید کرده و به کشورهای اطراف هم کمک می‌کنیم.

محسن هاشمی:

فشاری نباشد ثبت نام نمی کنم/ خواسته شود در انتخابات شرکت کنم دریغ نمی کنم/ هنوز بر تصمیم قبلی هستم

محسن هاشمی به احتمال کاندیداتوری برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ واکنش نشان داد.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) :

امکان صادرات واکسن ایرانی به کشورهای منطقه/ تولید یک میلیون دوز واکسن تا پایان اردیبهشت

محمد مخبر در مراسم رونمایی از تولید انبوه واکسن «کوو ایران برکت» گفت: در کشور به دنبال این هستیم که در صورت نیاز هرگونه واکسن را در اختیار مردم قرار گیرد. واکسن فایزر تولید داخل در مرحله تست انسانی بوده و با اجازه وزارت بهداشت تست انسانی آن انجام می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز