سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر داد:

واژگونی تانکر حامل سوخت حوالی تهران

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۴:۳۹
کد خبر: ۱۱۷۸۱۸۸
واژگونی تانکر حامل سوخت حوالی تهران
جلال ملکی از واژگونی تانکر حامل سوخت واقع در لشکرک بعد از گردنه قوچک به سمت لواسان خبر داد.

به گزارش برنا؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به حادثه واژگونی تانکر حامل سوخت واقع در لشکرک بعد از گردنه قوچک به سمت لواسان گفت: ساعت 12 ظهر امروز یک مورد حادثه واژگونی تانکر حامل سوخت به سامانه 125 آتش نشانی شهر تهران گزارش داده شد.

او افزود: محدوده خارج از حوزه آتش نشانی تهران است با این حال سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل کف و تانکر آب به عنوان نیروی کمکی به محل اعزام شدند و آتش نشانی لواسان هم در محل حضور داشت.

ملکی تاکید کرد: یک دستگاه تانکر 6000 لیتری حامل گازوئیل به دلیل نامشخص هنگام حرکت از مسیر خارج شده و بعد از برخورد با نیوجرسی های جاده در محل واژگون می شود. راننده که مرد 35 ساله ای بود در اتاق محبوس شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه آتش نشانان راننده را به سرعت زنده اما آسیب دیده خارج کردند، گفت: نشت گازوئیل در محل داشتیم که یک دستگاه لودر با ریختن خاک از جاری شدن گازوئیل در معبر جلوگیری کرد.

او با بیان اینکه گازوئیل در سطح جاده سبب لغزندگی می شود، تاکید کرد: پلیس راهور کمک کرد تا جاده دقایقی مسدود شود. در حال حاضر نیروها در حال ایمن سازی محل هستند و دقایقی دیگر یک دستگاه جرثقیل در محل حاضر می شود تا این خودرو را به حالت اولیه باز گرداند.

ملکی ضمن تقاضا از رانندگان افزود: خودروهای حمل سوخت دقت کنند. اگر به جای گازوئیل بنزین و تینر و... واژگون می شد، حادثه گسترده تر بود. خودروهای حامل مواد شیمیایی توجه کنند با احتیاط تردد کنند به خصوص در جاده های صعب العبور به محل آشنا باشند تا حوادث این چنینی را شاهد نباشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز