رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد:

پرواز پراید در بزرگراه خلیج فارس

۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۹:۲۴
کد خبر: ۱۱۷۹۰۳۷
پرواز پراید در بزرگراه خلیج فارس
رئیس منطقه 26 پلیس راهور پایتخت از ورود سواری پراید به داخل فضای سبز بزرگراه خلیج فارس و برخورد این سواری با عابری که مشغول استراحت بود خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ محمد باقرپور، رئیس منطقه 26 پلیس راهور پایتخت در خصوص این خبر گفت: در ساعت 05:55 صبح امروز  در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه خلیج فارس بعد از پل آزادگان پارک افرا، بلافاصله گشت تصادفات منطقه  26  پلیس راهور تهران بزرگ به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

او افزود: با حضور کارشناسان در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ، ناشی از سرعت غیر مجاز  پس از برخورد با گاردریل های کناری  بزرگراه ، به داخل فضای سبز رفته و متوقف  می گردد .

رییس منطقه 26  پلیس راهور تهران بزرگ گفت: این پراید پس از برخورد و شکستن گاردریل ها و شکستن تیر چراغ برق و شکستن سه اصله درخت  و وارد شدن به داخل فضای سبز ، با یک عابر  که در این محل مشغول استراحت بوده  برخورد نموده که وی دچار مصدومیت و با حضور عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل گردید .

او بیان کرد: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئن اعلام کرد.

باقرپور در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف و از حرکاتی که باعث انحراف حواس شما از رانندگی گردد  خودداری شود .

نظر شما