مدیر کل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌وپرورش مطرح کرد:

ضوابط ثبت‌نام در مدارس غیردولتی همچون دیگر مدارس کشور/ امکان تعطیلی برخی مدارس غیردولتی به دلیل ضعف در عملکرد/ عدم تغییر میزان ثبت نام در مدارس غیردولتی نسبت به پیش از کرونا

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۰۵:۱۴:۴۴
کد خبر: ۱۱۷۹۱۹۰
ضوابط ثبت‌نام در مدارس غیردولتی همچون دیگر مدارس کشور/ امکان تعطیلی برخی مدارس غیردولتی به دلیل ضعف در عملکرد/ عدم تغییر میزان ثبت نام در مدارس غیردولتی نسبت به پیش از کرونا
سعید صالح گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده در سال تحصیلی جاری در نحوه ثبت نام دانش آموزان در مدارس غیردولتی تغییر چندانی با سال‌های قبل از شیوع کرونا نداشته است.

به گزارش برنا؛ در دو سال اخیر به دلیل شیوع کرونا شاهد به کارگیری آموزش‌های برخط در کشور هستیم. در این ایام سیستم آموزش کشور به زیست بوم جدید وارد شده است. البته این مقوله با کم و کاستی‌های فراوان مواجه بوده است. در بسیاری از موارد آموزش‌ها از طریق برخط، شبکه شاد و ... با مشکلات متعدد همراه بوده و است.  در این ایام بسیاری از معلمان و کادر آموزش فعالیت در فضای مجازی را فرصتی مغتنم دانسته و اقدامات مناسب برای آموزش دانش آموزان در اولویت اقداماتشان قرار گرفته شده است.

ضوابط ثبت نام در مدارس غیر دولتی همچون دیگر مدارس

سعید صالح، مدیر کل مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش درباره کم و کیف ثبت نام در مدارس غیر دولتی به خبرنگار برنا گفت: شرایط ثبت نام در مدارس غیردولتی همچون روند اقدامات در مدارس دولتی اعمال می‌شود.

مدیر کل مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش افزود: برای مثال محدودیت‌ها، پروتکل‌های بهداشتی، شیوه‌های ثبت نام در مدارس  غیر دولتی بر اساس ضوابط مدارس دولتی انجام می‌شود.

آخرین تصمیمات در زمینه افزایش شهریه ‌ها در مدارس غیردولتی

 او درباره آخرین تصمیمات برای میزان اخذ شهریه در سال تحصیلی آینده در مدارس غیر دولتی ادامه داد: هم اکنون در مرحله ورود داده‌ها در مدارس غیردولتی و بررسی ها برای تعیین شهریه هستیم. البته بعد از پایان ورود داده‌ها با هماهنگی سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده سقف و کف افزایش‌های نهایی اعلام می‌شود.

میزان ثبت نام دانش آموزان در مدارس غیردولتی با دوران قبل از کرونا تغییر نکرده است

  صالح درباره کم و کیف استقبال والدین از ثبت نام فرزندشان در مدارس غیر دولتی تاکید کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده در سال تحصیلی جاری در نحوه ثبت نام دانش آموزان در مدارس غیردولتی وضعیت ثبت نام‌ها و تعداد دانش آموزان در مدارس غیردولتی تغییر چندانی با سال‌های قبل از کرونا نداشته است.

مدیر کل مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش افزود: مدارس غیر دولتی در  ایام کرونا توانستند خدمات مناسب را همچون آموزش‌های الکترونیک موفق در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

امکان تعطیلی برخی مدارس غیردولتی به دلیل ضعف در عملکرد

او افزود: برخی از مدارس در این ایام به‌دلیل پوشش‌دهی مناسب و ارتقای کیفیت آموزش و توجه به نحوه آموزش دانش آموزان با افزایش متقاضیان همراه بودند و به نسبت برخی از مدارس با عملکردهای ضعیف با کاهش دانش آموزان مواجه شدند. البته امکان تعطیلی برخی مدارس غیردولتی به دلیل ضعف در عملکرد وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز