اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۰:۰۵
کد خبر: ۱۱۷۹۳۴۲
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است.

 

مدیرکل پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور:

 

95 درصد معتادین متجاهر جمع آوری شده به اعتیاد بازمی‌گردند/ اعتیاد دوباره برخی مصرف کنندگان مراکز ماده 16 از سر لجبازی/ تمام کمپ‌های ترک اعتیاد موجود مستقل و با مشارکت بخش خصوصی هستند/ جمع آوری 42 هزار معتاد متجاهر در سال گذشته

فرید براتی سده گفت: معمولا 95 درصد معتادان متجاهری که جمع آوری و در مراکز ماده 16 نگه داری می‌شوند، پس از ترخیص به اعتیاد بازمی‌گردند و مصرف کنندگانی که در طرح‌های مختلف به اجبار جمع آوری می‌شوند و به مراکز می‌روند، ممکن است از سر لجبازی هم که شده پس از ترخیص دوباره مواد مخدر مصرف کنند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ:

مرگ راکب موتورسیکلت در اثر برخورد کامیون/ راننده کامیون فرار کرد

سرهنگ احسان مومنی از برخورد شدید کامیون با موتور سیکلت در جاده امین آباد و فوت راکب موتور بر اثر این برخورد خبر داد .

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ :

آبگرفتگی معبر در محدوده حکیم و اشرفی اصفهانی

با آبگرفتگی معبر همت محدوده حکیم - اشرفی، پلیس راهور فاتب بلافاصله در محل حادثه حاضر شد.

اعلام شرایط ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی جدید

وزیر آموزش و پرورش دستورالعمل اجرایی ثبت نام دانش آموزان در مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را ابلاغ کرد و بر اساس آن ثبت نام سال تحصیلی جدید در تمام دوره ها، الکترونیکی است.

علیرضا رئیسی خبر داد:

آغاز واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای ۷۵ سال

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای ۷۵ سال از امروز خبر داد.

انجام حدود ۴۰ هزار تست فوری کرونا در مرزهای کشور

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر از انجام ۳۹ هزار و ۹۵۲ تست فوری تشخیص کرونا توسط امدادگران در ۲۸ مرز رسمی کشور (۱۶ مرز زمینی، ۱۰ مرز هوایی و دو مرز دریایی) خبر داد و گفت: در اجرای این طرح تاکنون ۲۸۵ هزار و ۷۸۲ مسافر مورد کنترل و پایش سلامت و مراقبت بهداشتی قرار گرفتند.

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر :

۳ سناریو برای اربعین ۱۴۰۰ متصور است

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در تشریح تدابیر اتخاذ شده جهت مراسم حج امسال با توجه به اظهاراتی از سوی مقامات عربستان، گفت: وزیر بهداشت قول دادند که در صورت برگزاری مراسم حج و اعزام حجاج ایرانی، تامین واکسن کرونا برای حجاج را بدون نوبت انجام داده و واکسن برایشان تامین شود.

نجات ۱۹۷ نفر و انتقال ۱۶۱ مصدوم به مراکز درمانی

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از انتقال ۱۶۱ مصدوم حوادث ۷۲ ساعت گذشته از سوی امدادگران و نجاتگران این سازمان در سراسر کشور به مراکز درمانی و بیمارستانی خبر داد.

یادداشت؛

عادات بدی که زن و شوهرها باید آن را ترک کنند

اگر از ارتکاب یکی از عادات بد در زندگی زناشویی دچار عذاب وجدان شده‌اید و می خواهید بدانید چطور آنها را ترک کنید به یاد داشته باشید که کلید اصلی برقراری «ارتباط» است.

نماینده مجلس شورای اسلامی:

اگر پزشکی از نوشتن نسخه در دفترچه بیمه امتناع کند، نسخه‌های آزاد نیز برای بیمه قابل قبول است/ عدم ذکر نام و کدملی بیمار و تاریخ ویزیت بر نسخه تخلف است

همایون سامه یح نجف آبادی گفت: حتی اگر پزشکی در دفترچه بیمه دارو یا خدمات آزمایشگاهی ننویسد و از این کار امتناع ورزد، همان سربرگ پزشک که به صورت آزاد نسخه می‌نویسد برای بیمه کافیست.

کرونا جان ۲۰۰ ایرانی دیگر را گرفت/ شناسایی ۷ هزار و ۷۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۷۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران:

هر رای مردم در تعیین سرنوشت کشور تاثیرگذار است/ اگر مردم 28 خرداد پای صندوق‌های رای بروند تفاوتی میان صندوق شوراها و ریاست جمهوری قائل نمی‌شوند

محمدجواد حق شناس گفت: متاسفانه فضای حاکم بر جامعه و حتی نظرسنجی‌ها حکایت از دلزدگی مردم برای رفتن به پای صندوق‌های رای دارد و می‌توان گفت این اتفاق، نتیجه تلاش‌های سازمان یافته‌ای است که در طول تمام این سال‌ها برای ناامیدی مردم از صندوق‌های رای، انتخابات و ناامیدی از بهبود وضعیت کشور انجام شده است درحالی که انتخابات یک ساز و کار شناخته شده و نتیجه خرد انسان امروز است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا؛

هشدار نسبت به تجمعات انتخاباتی/ آغاز واکسیناسیون افراد بالای 75 سال از امروز/ سهمیه واکسن هیچ گروه سنی نمی سوزد

علیرضا رئیسی با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در کشور و ضمن هشدار نسبت به تجمعات انتخاباتی گفت: تعداد شهرهای قرمز کشور به عدد سه رسیده است که از مردم برای رعایت پروتکل ها تشکر می کنم همچنین از امروز 75 سال به بالا واکسینه می شوند

سقوط خودرو در جاده دماوند 5 فوتی به دنبال داشت

سقوط 207 در جاده دماوند در تاریخ 24 اردیبهشت 5 فوتی به دنبال داشت.

تهران در انتظار رگبار و رعد و برق

آسمان تهران امروز کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر رگبار رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

سقوط 206 در اتوبان بابایی حادثه آفرید

سرهنگ احسان مومنی از سقوط یک دستگاه سواری 206 به علت سرعت غیر مجاز از روی پل بابایی و فوت هر5 نفر سرنشین و راننده در این حادثه خبر داد .

اولین تصاویر از بچه فیل تازه متولد شده باغ وحش ارم+ فیلم

نخستین بچه فیل آسیایی در ایران صبح امروز شنبه در باغ وحش این بوستان متولد شد از روابط عمومی پارک ارم، فیل ماده آسیایی که در باغ وحش پارک ارم زیست می کند امروز صبح یک بچه فیل ماده به دنیا آورده است.

نحوه‌ برگزاری آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (Tolimo) اعلام شد

سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره تاریخ‌ و نحوه‌ برگزاری آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (Tolimo) دوره های 159 تا 166 اطلاعیه منتشر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز