محصولات جدید مورد انتظار هواوی؛ از فری‌بادز ۴ تا ناشناخته‌ای از سری Mate

۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۷:۵۴:۰۸
کد خبر: ۱۱۷۹۴۶۴
محصولات جدید مورد انتظار هواوی؛ از فری‌بادز ۴ تا ناشناخته‌ای از سری Mate
هواوی به تازگی اعلام کرده که قرار است در تاریخ 19 می (29 اردیبهشت ماه) طی مراسمی با عنوان «All Scenario Smart Life» از جدیدترین محصولات خود در بخش‌های مختلف رونمایی کند. در ادامه‌ی این مطلب موارد احتمالی آماده‌ی معرفی را ارائه خواهیم کرد.

به گزارش برنا؛ طبق گزارش های اخیر، نسل جدید ایربادزهای هواوی قرار است یکی از محصولات احتمالی این مراسم باشد. در اعلامیه‌ی رسمی رونمایی از هدست بی‌سیم FreeBuds 4 از این محصول به عنوان یک ایربادز نیمه تو گوشی با قابلیت کاهش نویز یاد شده است.

Huawei-May-19-Event2

با توجه به رندرهای رسمی، طراحی کلی هدست و جعبه شارژ هواوی  FreeBuds 4شبیه به نسل قبلی آن یعنی فری‌بادز 3 است. هدفون‌های نیمه تو گوشی از نظر راحتی بهتر هستند اما عملکرد پخش صدا و کاهش نویز در ایربادزهای full-in-ear بهتر است. با این حال برای مشاهده‌ی عملکرد هدفون‌ فری‌بادز 4 هواوی در کاهش نویز باید منتظر ماند.

جدای از اعلامیه‌ی مراسم، هواوی همچنین یک پوستر تبلیغاتی روی صفحه‌ی خود در شبکه‌ی اجتماعی Weibo منتشر کرده است که نشان می‌دهد در جریان مرسام 19 می، محصولی از طیف گسترده‌ی محصولات سری Huawei Mate رونمایی خواهد شد.

Huawei-May-19-Event3

گزارش‌ها در این مورد ضد و نقیض است اما آن طور که شایعه شده است احتمالاً شاهد دو مانیتور جدید، لپتاپ Huawei MateBook 16 یا شاید تبلت میت‌پد 2 باشیم.

مانیتورهای شایعه شده در دو نوع اداری حرفه‌ای و گیمینگ خواهند بود که به ترتیب با نام‌های MateView و MateView GT شناخته می‌شوند.

مانیتورهای Huawei MateView دارای اندازه صفحه نمایش 32 اینچ و 42 اینچ با پنل‌های منحنی شکل هستند. مدل گیمینگ این مانیتورها دارای نسبت تصویر 21:9 و وضوح 3K+  است که احتمالاً رزولوشن 3440x1440 و نرخ تازه‌سازی 165 هرتز در اختیار خواهد داشت.

علاوه بر این، مانیتور MateView GT دارای بلندگوی دوگانه است و مدل نسخه‌ی حرفه‌ای‌تر آن دارای رزولوشن4K+  با نسبت 3:2، وضوح 4500x3000 پیکسل و صفحه نمایش با نسبت نمایشگر به بدنه‌ی رویی تقریباً 100 درصدی با یک حاشیه‌ی کم برای ارائه‌ی حداکثر تجربه به کاربر است. علاوه بر آن گواهی HDR400 و همچنین عمق رنگ 10 بیتی را داراست.

جدای از موارد ذکر شده، احتمال معرفی ساعت‌های هوشمند سری هواوی Watch3 در کنار ساعت هوشمند مخصوص کودکان با نام Watch 4X نیز وجود دارد.

Huawei-May-19-Event4

از جمله دیگر محصولات احتمالی برای رونمایی در مراسم 19 می هواوی می‌توان به ترازوی هوشمند Huawei Body Fat Scale 3 Pro و همچنین تلویزیون‌های هوشمند از سری SE نیز اشاره کرد؛ محصولاتی که قرار است در راستای تحقق وعده‌ی هواوی یعنی هوشمندسازی خانه‌ها و خانواده‌ها وارد بازار شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز