شب گذشته رخ داد:

مرگ فجیع عابر پیاده در تصادف با خودرو پژو

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۰۹:۱۶:۱۴
کد خبر: ۱۱۷۹۴۸۳
مرگ فجیع عابر پیاده در تصادف با خودرو پژو
رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت از فوت عابر پیاده مونث در محدوده تهرانسر در اثر برخوردیکدستگاه سواری پژو خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ احسان مومنی،رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت در خصوص این خبر اعلام گفت: در ساعت 22:58 شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی  تصادف یکدستگاه سواری پژو  و فوت عابر پیاده  در مسیر تهرانسر خیابان مطهری به علت عدم توجه به جلو بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 21  پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر می شوند .   

سرهنگ مومنی بیان کرد: عابر پیاده ای که قصد عبور از عرض خیابان  را داشته  است که راننده پژو بی توجه به  حرکت این عابر و به علت عدم توجه به جلو  این عابر را ناگهان مقابل خود می بیند و چون فرصتی برای ترمز به موقع را نداشته به شدت با این عابر مونث 60 ساله برخورد می نماید .

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت  گفت: متاسفانه در اثر شدت ضربه وارده  عابر پیاده  در محل حادثه فوت می کند.

مومنی گفت: به همین علت، در این محدوده شاهد بار ترافیکی مقطعی  حاصل از ایستادن و نگاه کردن به این حادثه و تنگی معبر  بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش یافت و ترافیک به وضعیت قبل بازگشت .

در انتها  موُمنی اظهار داشت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

او به رانندگان توصیه کرد : همیشه و در حین رانندگی تمام توجه و حواس خود را به رانندگی اختصاص داده و مراقب تردد عابرین پیاده بویژه عابرین مسن بوده و به محض رویت این عزیزان خودروی خود را متوقف  واجازه دهیم عابرین ابتدا تردد نمایند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز