رییس کمیته ملی المپیک:

رسالت آموزش و پروش تربیت انسان‌های اخلاق مدار و توسعه گرا است

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۰:۴۵:۱۷
کد خبر: ۱۱۷۹۴۹۳
رسالت آموزش و پروش تربیت انسان‌های اخلاق مدار و توسعه گرا است
سید رضا صالح امیری گفت: وزارت آموزش و پرورش مسئولیت آموزش به تمام نهادها را در سطح ملی دارد و تربیت انسان‌های برجسته، اخلاق مدار و توسعه گرا از رسالت های این وزارتخانه است.

به گزارش برنا؛ مراسم آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک  و اختتامیه طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان" صبح امروز ۲۶ اردیبهشت باحضور محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش؛ مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان؛ سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سید رضا صالح امیری، رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

سید رضا صالح امیری، رییس کمیته ملی المپیک در این نشست گفت: دولت در شرایط سخت بیماری کرونا و تحریم اقدامات متعدد انجام داده است.

رییس کمیته ملی المپیک افزود: اجرای طرح کوچ نشان از اقدامات موثر وزارت آموزش و پرورش دارد. ورزش ایران با محوریت اقدامات وزیر ورزش در راستای تحول قرار گرفته و در سال‌های آینده ورزشکاران کام مردم را شیرین می‌کنند.

او گفت: وزارت آموزش و پرورش مسئولیت تمام نهادها را در سطح ملی دارد و تربیت انسان‌های برجسته و اخلاق مدار و توسعه گرا از رسالت های این وزارتخانه است.

رییس کمیته ملی المپیک ادامه داد: همانگونه که ورزش همگانی جزو‌ کارکرد‌ های وزارت ورزش و جوانان است درک ارزش‌ها و اخلاقیات، یادگیری زبان فارسی و ... جزو کارکردهای فرهنگی آموزش و پرورش است.

به گفته او آموزش مهارت تفکر، صبوری، کار با فضای مجازی و .... از جمله اقداماتی است که متولی آن وزارت آموزش و پرورش است به عبارت دیگر عملکرد امروز آموزش و پرورش آینده را می سازد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز