حجت نظری در تذکری به شهرداری تهران:

تخریب‌ها علیه مدیریت شهری پنجم جای پذیرش ندارد/ شهردار نسبت به رفتار برخی مدیرانش دقت کند

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۱:۵۰
کد خبر: ۱۱۷۹۶۸۰
تخریب‌ها علیه مدیریت شهری پنجم جای پذیرش ندارد/ شهردار نسبت به رفتار برخی مدیرانش دقت کند
رییس کمیته مشارکت های مردم شورای اسلامی شهر تهران گفت: به شهردار تهران تذکر می‌دهم که نسبت به رفتار مدیران بلافصل یا با واسطه خودش دقت بیشتری داشته باشد و آن چیزی که اتفاق می‌افتد و در تقابل و تمایز با رویکرد مدیریت شهری در دوره پنجم بوده را به هیچ وجه نسبت به آن اغماض نکند و به جای عافیت طلبی و به جای اینکه بخواهد این چند صباح را هم با آرامش موردنظر خودش طی کند، تلاش کند تا بهتر مجموعه شهرداری را اداره کند.

به گزارش برنا؛ حجت نظری، رییس کمیته مشارکت های مردم شورای اسلامی شهر تهران در دویست و نود و چهارمین جلسه شورا گفت: ابتدا درگذشت مهندس ترکان، مشاور محترم رییس جمهوری را تسلیت عرض می‌کنم. همچنین روز بزرگداشت فردوسی را گرامی می‌دارم.

 نظری در ادامه افزود: تذکر امروز بنده راجع به اتفاقی است که طی چند روز گذشته در شهر تهران رخ داد و  لازم است که قدری بیشتر به آن پرداخته شود. با وجود آنکه طی سه سال و نیم گذشته تلاش کردیم فضای مربوط به دست‌فروشان و کسانی که در سطح شهر به طرق مختلف، در قالب مشاغل سیار به کسب و کار می‌پردازند را مدیریت کنیم و با وجود اینکه خوشبختانه در طول سه سال و نیم اخیر هیچ اتفاق ناخوشایندی در سطح شهر رخ نداد، اما متاسفانه باید بگویم که در هفته گذشته بر خلاف رویکرد و رویه شورای پنجم و مدیریت شهری در دوره پنجم، شاهد برخورد با دستفروشان بودیم. هرچند این اتفاق فقط یک‌بار در طول این دوره چهارساله رخ داده، اما چرایی این رخداد قابل بررسی است.

او افزود: پیش‌تر هم به آقای دکتر حناچی این انذار را دادیم که بخشی از مدیران ایشان در حال تعامل با کسانی هستند که فکر می‌کنند در دوره بعدی مدیریت شهری، حاکم خواهند بود. تحلیل بنده که با برخی اخبار نیز همخوانی دارد این است که اتفاقی که رخ‌داده، کاملاً بر اساس هماهنگی با کسانی است که پیش‌تر در مدیریت شهری مسئولیت داشتند و امروز دستشان از این مدیریت کوتاه است و بنا دارند که دوباره به این صندلی‌ها برگردند.

نظری گفت: به محض اینکه گزارش تحقیق و تفحص در صحن شورا مطرح و خیلی از جامعه مطلع شدند که چه اتفاقاتی در دوره پیشین مدیریت شهری صورت گرفته است، دیدیم که تخریب‌ها علیه بعضی از اعضای شورا شروع شد و اتفاقاتی رخ داد که در طول سه سال و نیم گذشته سابقه نداشت. همین‌طور از بعضی از ستادهای انتخاباتی منتسب به اصولگرایان متاسفانه خبرهایی رسیده که به دنبال تخریب شورای پنجم به هر نحو ممکن هستند.

رییس کمیته مشارکت های مردمی شورای شهر تهران گفت: این با رفتار برخی از مدیران فعلی شهرداری که با وجود اطلاع شخص شهردار تهران، همچنان در سمت خود فعالیت دارند و این دست تخریب‌ها را علیه مدیریت شهری دوره پنجم رقم می‌زنند، اصلا جای پذیرش ندارد.

نظری اظهار داشت: لذا به شهردار تهران تذکر می‌دهم که نسبت به رفتار مدیران بلافصل یا با واسطه خود دقت بیشتری داشته باشد و نسبت به اتفاق‌هایی که می‌افتد و در تقابل و تمایز با رویکرد مدیریت شهری در دوره پنجم است، به هیچ وجه اغماض نکند و به جای عافیت طلبی و به جای اینکه بخواهد این چند صباح را هم با آرامش موردنظر خودش طی کند، تلاش کند تا مجموعه شهرداری را بهتر اداره کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز