رییس شورای شهر تهران:

واکسیناسیون باید به صورت ملی پیگیری شود

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۶:۲۶
کد خبر: ۱۱۷۹۷۹۷
واکسیناسیون باید به صورت ملی پیگیری شود
محسن هاشمی در مورد واکسیناسیون تاکسیرانان گفت:‌این بحث ملی است و باید طرح ملی برای واکسیناسیون تاکسیرانان ارائه شود و واکسیناسیون امری ملی است و باید این طرح به صورت ملی پیگیری شود. با توجه به مشکلاتی که در واردات برای بخش خصوصی ایجاد شده و موضوع خرید واکسن توسط این بخش با تردید همراه شده، لذا شهرداری نیز با ورود به این بحث دچار بحران می‌شود و بهتر است وارد این رویه نشود و با همان روشی که کشور برای واکسیناسیون در نظر گرفته، حرکت کند.

به گزارش برنا؛ محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره موضوع رد صلاحیت شورای شهری‌ها برای انتخابات شورای ششم گفت: 5 نفر از اعضای شورای شهر فعلی هنوز برای شورای ششم تأیید صلاحیت نشده‌اند و پیگیری با هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ادامه داشته در این زمینه با آنها مذاکره می‌کنم.

او افزود: امیدوارم برای سایر شهرها چنین شرایطی فراهم شود و شورای پنجم در راستای منویات رهبری در حوزه فضای سبز، باغات، جلوگیری از شهرفروشی و شفافیت به نظرم کارنامه خوبی داشته است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: به نظرم نباید بدون دلیل با بندهایی که اعضای شورای شهر فعلی با آن تطابق ندارند رد صلاحیت کرد و من برای پیگیری این مسئله حتی تا مقامات بالای هیأت نظارت خواهم رفت.البته اکنون 7 نفر از اعضای شورا تأیید صلاحیت شده‌اند.

او بیان کرد: در حال حاضر دو روش در کشورها برای انجام واکسیناسیون در نظر گرفته شده یکی از طریق اقشار خاص و دیگری بر اساس سن که در کشور ما نیز به همین صورت است البته برخی از کشورها فقط بر اساس سن واکسن اختصاص می‌دهند.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در حوزه تاکسی‌ها نابسامانی‌ها وجود دارد هم تاکسی اینترنتی داریم و هم شخصی و از 300 هزار تاکسی بیش از 200 هزار مورد از آن غیررسمی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز