محمد علیخانی:

مدیریت شهری نمی تواند در مقابل سلامت رانندگان حمل و نقل عمومی دست روی دست بگذارد

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۶:۱۷
کد خبر: ۱۱۷۹۸۲۹
مدیریت شهری نمی تواند در مقابل سلامت رانندگان حمل و نقل عمومی دست روی دست بگذارد
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: ما نمی توانیم دست روی دست بگذاریم تا هر روز تعداد فوتی ها در خصوص رانندگان حمل و نقل عمومی به خصوص تاکسی ها که محیط کوچکتری دارند و بیشتر شود.

به گزارش برنا؛ محمد علیخانی در دویست و نود و چهارمین جلسه شورا و در خصوص بحث واکسیناسیون رانندگان تاکسی گفت: طرحی را دوستان امضا کردند و پیشنهاد شد و من فکر می کنم به دلیل اینکه شاید برخی واهمه داشتند تا شورا مورد هجمه قرار گیرد این طرح از دستور خارج شد.

او ادامه داد:  یکی از مواردی که در این طرح بدان اشاره شده بود بحث واکسیناسیون  رانندگان حمل و نقل عمومی به خصوص تاکسی بود چرا که حدود 200 راننده از زمان شیوع کرونا فوت کرده بودند، شهرداری چه کاری برای اینها کرده! این طرح یکی از مواردش همین بود یعنی کسانی که در معرض خطر هستند و افراد مرتبط که این افراد مرتبط همین رانندگان حمل و نقل عمومی به خصوص رانندگان تاکسی بودند.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: شهرداری تهران اگر می تواند از طریق وزارت بهداشت پیگیری کند و مشکل اینها را حل کند. اگر نمی تواند این طرح را مجدد به صحن بیاوریم و اشکالات را برطرف کنیم چرا که ما نمی توانیم دست روی دست بگذاریم تا هر روز تعداد فوتی ها در خصوص رانندگان حمل و نقل عمومی به خصوص تاکسی ها که محیط کوچکتری دارند و بیشتر شود.  لذا درخواست من این است که این طرح را مجدد به صحن بیاورید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز